نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه بازسازی شده بازی Gravity Rush به صورت فیزیکی هم عرضه خواهد شد

به‌لطف درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان، بخش سرگرمی‌های سونی شب گذشته در خبری اعلام کرد در کنار نسخه دیجیتالی Gravity Rush، «نسخه فیزیکی» آن هم از طریق خرده‌فروش‌ها عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در زمان معرفی نسخه بازسازی‌شده Gravity Rush برای پلی‌استیشن 4، سونی اعلام کرد این بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و تنها به‌صورت دیجیتالی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به‌لطف سیستم جدید سونی که همواره درحال دریافت نظرات طرفداران و عمل‌کردن به آنها است، قرار است نسخه فیزیکی بازی Gravity Rush هم به‌لطف درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان منتشر شود.

طی پخش‌زنده‌ای که به‌تازگی با حضور شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی و کِیچیرو تویاما، کارگردان بازی Gravity Rush انجام شده، خبر «انتشار فیزیکی» این بازی دوست‌داشتنی برای کنسول پلی‌استیشن 4 تایید شده است.

یوشیدا در صحبت‌های خود اعلام کرده صحبت‌کردن به‌صورت مستقیم با طرفداران و دریافت نظرات آنها چه از نظر خصوصیات دلخواه و رفع مشکلاتی که دارند برای وی بسیار لذت‌بخش است. به‌لطف این سیستم، سونی توانسته برخی از مشکلات بخش پلی‌استیشن را رفع و حتی خصوصیات جدیدی را با استفاده از این نظرات (به‌عنوان مثال می‌توان به اضافه‌شدن قابلیت پشتیبانی پلی‌استیشن 4 از بازی‌های پلی‌استیشن 2 اشاره کرد) در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از طرفی دیگر کارگردان بازی Gravity Rush گفته اگرچه نسخه بازسازی‌شده این بازی تنها قرار بود به‌صورت دیجیتالی عرضه شود، اما با بررسی درخواست‌های زیاد طرفداران، فروش نسخه فیزیکی و ضررنکردن از انجام این کار برای آنها تضمین شده است.

gravity Rush

بنابراین اگر دوست داشتید نسخه فیزیکی بازسازی Gravity Rush را در دستان خود بگیرید و به آن نگاه کنید، سونی پیش از انتشار بازی به خواسته‌ی شما عمل کرده است.

نسخه ریمَستِر بازی Gravity Rush در تاریخ در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. اگر برای تجربه این بازی صبر ندارید، می‌توانید با ساختن یک اکانت چینی (بازسازی گِرَویتی راش هم‌اکنون در کشور چین در دسترس است) در شبکه پلی‌استیشن، به خرید این بازی (قیمت آن به پول جهانی ۳۹ دلار می‌شود) و تجربه آن روی اکانت خود بپردازید. خوش‌بختانه نسخه چینی بازی دارای زبان انگلیسی هم است، بنابراین هیچ مشکلی در بخش زبان بازی نخواهید داشت. اگر این کار را انجام دادید، با Primary کردن اکانت چینی، می‌توانید بازسازی Gravity Rush را زودتر از زمان موعود برروی حساب‌کاربری خود تجربه کنید.

عرضه شده در سال ۲۰۱۲، بازی Gravity Rush توانست هم از نظر منتقدان و هم مخاطبان موردقبول واقع شود و یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ویتا لقب بگیرد. در این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی است، شما کنترل دختری چشم قرمز با نام کَت را در دست می‌گیرید و وارد ماجراجویی‌های شیرین او می‌شوید. Gravity Rush از معدود بازی‌های ویتا بود که نظر من را به خود جلب کرد و اگر این بازی روزی برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، پیشنهاد می‌کنم تجربه‌ی آن را از دست ندهید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده