نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

بسته الحاقی جدید بازی Battlefield 4 با نام Legacy Operations منتشر شد

استودیو سوئدی دایس ساعاتی پیش بسته الحاقی جدید و رایگان بازی Battlefield 4 با نام Legacy Operations را منتشر کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بسته همراه باشید.

بسته الحاقی جدید بازی بتلفیلد ۴ که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار تمام کاربران این بازی قرار می‌گیرد، نقشه بازسازی شده دِراگون وَلی (Dragon Valley) از بازی Battlefield 2، رفع مشکلات بازی و ایجاد تغییرات کلی و البته نقشه‌ای کاملا جدید که برای طراحی آن از نقشه نوشَهر بازی Battlefield 3 الهام گرفته شده است را به بازی می‌آورد.

بدلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری کنسول‌های نسل هفتم (یا شاید بهانه‌ای برای سرمایه‌گذاری نکردن روی کنسول‌های قدیمی)، این بروزرسانی برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر نخواهد شد. علاوه‌بر اعضای پِرِمیموم بازی Battlefield 4، تمام کاربران بخش چندنفره بازی این DLC را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بسته الحاقی جدید و رایگان بازی Battlefield 4 با نام Legacy Operations هم‌اکنون پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان،پلی‌استیشن 4، و رایانه‌های شخصی‌ در دسترس است.

بازی Battlefield 4 در زمان عرضه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بود و دایس با انتشار بروزرسانی‌های فراوان سرانجام پس از مدت‌ها توانست بخش چندنفره‌ی این بازی را راه بیندازد. آخرین بسته‌ی الحاقی پولی بازی Battlefield 4 با نام Final Stand، هم‌اکنون برای اعضای پرمیوم پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده