نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

مسابقه‌ طراحی لباس برای شخصیت های بازی The Witcher 3

استودیو سی‌دی پراجکت رِد، خالق بازی شاهکار The Witcher 3: Wild Hunt، از تمام ماد‌سازان و علاقه‌مندان دعوت به عمل آورده است تا در مسابقه‌ی طراحی لباس برای شخصیت این بازی شرکت کنند و در نهایت به فرد برنده یک شمشیر واقعی منحصر به فرد هم اهدا می‌شود. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش بود که خبر انتخاب شاهکار استودیو سی‌دی پراجکت رِد به عنوان بازی سال در مراسم جوایز بازی‌های ویدئویی را به اطلاع شما رساندیم. حال این استودیو مسابقه‌ای را با یک جایزه‌ی جالب تدارک دیده است. در این مسابقه ماد‌سازان و علاقه‌مندان باید هرنوع لباسی که دوست دارند را برای یکی از شخصیت‌های بازی Witcher 3 به انتخاب خود طراحی و آپلود کنند. از بین تمام فایل‌های فرستاده شده، بهترین لباس انتخاب و به برنده یک شمشیر منحصر به فرد اهدا خواهد شد. البته این مسابقه از ماه سپتامبر آغاز شده است و تا پنج ژانویه (۱۵ دی ماه) هم ادامه دارد؛ بنابراین هنوز زمان برای شرکت در این مسابقه هست.

برنده ی مسابقه یک شمشیر منحصر به فرد برنده خواهد شد. برنده ی مسابقه یک شمشیر واقعی برنده خواهد شد.

برگزارکنندگان همچنین از شرکت‌کنندگان درخواست کرده‌اند تا پیش از شرکت در مسابقه از قوانین پستی کشورشان برای ارسال اشیای تیز و سلاح آگاهی پیدا کنند که بعید می‌دانم پست ایران اجازه‌ی ارسال چنین چیزی را به کشور مبدا بدهد!

برگزاری چنین مسابقه‌ای قطعا برای مادسازان و علاقه‌مندان به پیاده‌سازی تغییرات گرافیکی بر بازی‌ها قطعا جذاب خواهد بود. در سایت این رقابت هم با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایان سال عکسی جالب (عکس شاخص مطلب) قرار داده شده است که در آن گرالت که گویا از فرا رسیدن تعطیلات خوشحال است (!) یک کلاه بابا نوئل زیبا به سر دارد و یک شکلات عصا مانند را هم به جای سلاح بر پشت خود حمل می‌کند.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید از سایت این رقابت دریافت کنید.

منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده