نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Unravel مشخص شد

امروز کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدیدی از بازی Unravel که بخش‌هایی از داستان آن‌ را نشان می‌دهد، تاریخ انتشار بازی را به صورت رسمی‌ اعلام کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر جدید همراه باشید.

الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 امسال، از یک بازی بسیار دوست داشتنی و جذاب به نام Unravel رونمایی کرد. تاریخ انتشار این بازی ۳ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام شده بود. امروز کمپانی سازنده بازی، با انتشار تریلری از داستان بازی، بالاخره تاریخ رسمی‌ انتشار Unravel را اعلام کرد.

بنا به گفته الکترونیک آرتز، بازی Unravel در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی‌ و ایکس‌باکس وان و فقط به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ پوند / ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین کاربران سرویس EA Access، یک هفته زودتر می‌توانند از طریق این سرویس انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان بازی را تجربه کنند و در صورت تصمیم به خرید بازی، از ده درصد تخفیف برخوردار شوند. در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید بازی دعوت می‌کنیم:

|

بازی Unravel که توسط مارتین ساهلین ساخته شده است، یک بازی در سبک پلتفرمر معمایی است که شما را در نقش یک عروسک نخی به نام یارنی قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی بر اساس نخی بودن این شخصیت طراحی شده و بسیاری از معماهای بازی نیازمند این هستند که شما با استفاده از نخ‌های شخصیت بازی، آنها را حل کنید و باید در اینکار استراتژی داشته باشید. زیرا اگر قبل از رسیدن به چک‌پوینت تمام نخ‌های تشکیل دهنده شخصیت را استفاده کرده باشید، امکان پیشروی بیشتر نخواهید داشت و این مساله باعث می‌شود که معماهای بازی نیاز به فکر کردن زیاد داشته و چالش برانگیز باشند. همانطور که قبلا هم در دیگر ویدیوهای منتشر شده از بازی دیده بودیم، طراحی محیط‌ها و شخصیت بازی واقعا چشم نواز است.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده