نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تهدید بزرگتری از «دومزدی» در فیلم Batman v Superman وجود خواهد داشت

حدود دو هفته پیش تریلر جدیدی از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice منتشر شد که اطلاعات زیادی را خصوصاً در مورد شخصیت دومزدی فاش کرد. حال کارگردان هنری فیلم در مصاحبه‌ای گفته جای نگرانی نیست و چیز زیادی از فیلم لو نرفته است.

نحوه‌ی شکل‌گیری دومزدی که همیشه یکی از دشمن‌های اصلی سوپرمن به شمار می‌رفته، از مسائلی بود که طرفداران ترجیح می‌دادند با دیدن خود فیلم به آن پی ببرند. اما پاتریک تاتوپولوس ، کارگردان هنری Batman v Superman در مصاحبه با مجله‌ی فرانسوی پریمیر این نوید را داده که هنوز چند سوپرایز در فیلم برای طرفداران وجود دارد:

ما می‌توانیم یک داستان را به شیوه‌ی تازه‌ای روایت کنیم. دومزدی اساساً یک سیر تکاملی دارد. طرفدارها شاید با داستان مرگ سوپرمن آشنا باشند، اما این داستان به طرز کاملاً جدیدی تعریف شده است.

تاتوپولوس اضافه کرد روند زمانی رخ دادن اتفاقات بیننده‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد. وی همچنین اظهار کرد که رویارویی با دومزدی، مبارزه‌ی نهایی فیلم نخواهد بود. خوشبختانه او در مورد اینکه قهرمانان فیلم غیر از دومزدی با چه دشمنی دیگری مبارزه می‌کنند، چیزی نگفت. این خبر خوبی برای طرفدارانی است که احساس کردند با دیدن تریلر قبلی، یک خلاصه از Dawn of Justice را دیده‌اند. آیا همه‌ی این‌ها به این معنی است که دارکسید، یکی دیگر از دشمن‌ها بزرگ دنیای دی‌سی را در فیلم خواهیم دید؟

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به کارگردانی زک اسنایدر در تاریخ ۲۶ مارس سال آینده‌ی میلادی (۷ فروردین) اکران خواهد شد.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده