نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بازی System Shock 3 به صورت رسمی‌ معرفی‌ شد

چندی پیش بود که استودیو آدرساید اینترتینمنت وب‌سایتی برای بازی System Shock 3 راه‌اندازی کرده بود که در آن‌ یک شمارش معکوس قرار داشت. حال با اتمام این شمارش معکوس، بازی سیستم شاک ۳ به صورت رسمی‌ معرفی‌ شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هفته گذشته، استودیو آدرساید اینترتینمنت، با ایجاد وب‌سایتی که در آن‌ لوگوی بازی System Shock 3 دیده می‌شد، شایعه ساخت این بازی را بیش از پیش قوت بخشید. امروز و با پایان یافتن شمارش معکوسی که در این سایت وجود داشت، بازی به صورت رسمی‌ معرفی‌ شد. اگر در حال حاضر به این وب‌سایت مراجعه کنید، علاوه بر نام بازی، آنتاگونیست معروف سری سیستم شاک را خواهید دید که یک هوش مصنوعی‌ به نام SHODAN است. در این صفحه یک فایل صوتی نیز وجود دارد که عبارت «آیا فکر کردی من تو را فراموش کردم حشره؟» را بازگو می‌کند.

2978879-cwkvrjlweaa2fzv

با اینکه به نظر می‌رسد کار ساخت این بازی بر عهده آدرساید اینترتینمنت است، در این صفحه ما نام کمپانی استودیوهای نایت دایو را به عنوان صاحب امتیاز نام تجاری System Shock می‌بینیم. اخیرا این کمپانی امتیاز این مجموعه را خریداری کرده است.

علاوه بر موارد بالا، در این صفحه بخشی وجود دارد که شما با وارد کردن ایمیل خود می‌توانید از اخبار بازی مطلع شوید. هنگامی که ایمیل خود را وارد کنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن‌ چند سوال درباره بازی از شما می‌شود. از جمله این سوالات می‌توان به پلتفرمی که ترجیح می‌دهید بازی را روی آن‌ تجربه کنید (پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، مک، رایانه‌های شخصی‌) و میزان علاقه‌مندیتان به بازی‌های واقعیت مجازی اشاره کرد.

شرکت کنندگان در این پرسشنامه همچنین در یک قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند که شانس بردن یکی‌ از ۱۶ نسخه محدود پوستری از SHODAN که توسط راب واترز، طراح بازی و یکی از با سابقه‌ترین طراحان صنعت بازی خلق شده را به دست می‌آو‌رند.

پاول نیوراث، موسس استودیو لوکینگ گلاس که وظیفه ساخت قسمت اول بازی را بر عهده داشت، موسس استودیو آدرساید نیز هست. این استودیو همچنین در حال کار بر روی یک دنباله معنوی برای بازی Ultima Underworld است.

چندی پیش بود که استودیوهای نایت دایو یک نسخه بهبود یافته از System Shock 1 را منتشر کرد. System Shock 2 نیز در سال ۲۰۱۳ بر روی استیم دوباره منتشر شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز خواهان تجربه بازی System Shock 3 با تکنولوژی واقعیت مجازی هستید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده