نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Independence Day Resurgence

چندی پیش بود که خبر ساخته شدن قسمت دوم فیلم روز استقلال اعلام شد. امروز، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم را که نامش Independence Day Resurgence (روز استقلال: تجدید حیات) است، منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

تابستان پیش بود که کمپانی فاکس قرن بیستم خبر ساخت دنباله فیلم روز استقلال (Independence Day) را اعلام کرد و گفت فیلم نامش روز استقلال: تجدید حیات خواهد بود. امروز اولین تریلر این فیلم که قرار است تابستان سال آینده میلادی اکران شود، منتشر شد که در زیر می‌توانید آن‌ را مشاهده کنید:

|

داستان قسمت دوم فیلم روز استقلال، ۲۰ سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد. تریلر منتشر شده، صحنه‌هایی از فیلم را نشان می‌دهد که با سخنرانی رئیس جمهور ویتمور از قسمت اول این فیلم تلفیق شده است. با توجه به تریلر منتشر شده می‌توان اینطور برداشت کرد که انسان‌ها پس از شکست دادن بیگانگان در قسمت اول، از تکنولوژی‌های آنها استفاده کردند تا به پیشرفت‌های تکنولوژیک چشمگیری دست پیدا کنند و این مساله باعث خشم بیگانگان شده است و آنها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به زمین حمله کردند.

از هنرپیشگانی که در قسمت اول این فیلم حضور داشتند و ما در قسمت دوم هم آنها را می‌بینیم می‌توان به جف گلدبلام (در نقش دیوید لوینسون)، ویویسا فاکس (در نقش جسمین)، برنت اسپاینر (در نقش دکتر برَکیش اوکان) و بیل پُلمن (در نقش توماس ویتمور) اشاره کرد. همچنین هنرپیشگان جدیدی مانند لیام همسورث، جسی اشر، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ، جاد هیرش و سلا وارد در این فیلم حضور دارند. متاسفانه ویل اسمیت، بازیگر محوری قسمت اول در این فیلم حضور پیدا نمی‌کند.

روز استقلال: تجدید حیات که به کارگردانی و نویسندگی رولند امریچ ساخته شده است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) تقریبا ۲۰ سال پس از اکران فیلم نخست در سینماهای سراسر دنیا برروی پرده می‌رود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده