نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

جیمز کامرون: ما باید مطمئن شویم که موفقیت آواتار اتفاقی نبوده است

جیمز کامرون، کارگردان فیلم تحسین شده آواتار (Avatar) اخیرا اعلام کرده که به دلیل موفقیت بسیار زیاد این فیلم، فشار زیادی را بر روی خود برای ساخت Avatar 2 حس می‌کند و باید ثابت کند موفقیت فیلم اول اتفاقی‌ نبوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار که در حال حاضر در حال ساخت سه دنباله بر اساس این فیلم است، اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی انجام داده، صحبت‌هایی‌ درباره دنباله‌های آواتار کرده است. هنگامی که از وی سوال شد که آیا ساخت این دنباله‌ها نسبت به ساخت فیلم اول آسان‌تر است، وی در پاسخ گفت:

نه. به خاطر اینکه شما باید خود را به چالش بکشید. چیزی که مشخص است این است که انتظارات از این دنباله‌ها به خصوص Avatar 2 بسیار بالا است و ما باید مطمئن بشویم که موفقیت فیلم اول اتفاقی‌ نبوده است. به همین دلیل فیلم‌های بعدی این مجموعه باید فوق‌العاده باشند.

در ادامه این مصاحبه کامرون از پروسه ساخت این سه قسمت اخباری را ارائه کرد و گفت که وی در حال حاضر می‌خواهد یک نگاه نهایی به فیلمنامه سه فیلم بیندازد و تغییرات کوچکی در آنها اعمال کند. همچنین وی افزود که کار ویرایش فیلمنامه‌ها به صورت موازی با پروسه طراحی فیلم به جلو می‌رود و بخش طراحی پروژه تقریبا به اتمام رسیده است.

بنا به گفته‌های کامرون آنها در حدود یک سال و نیم است که در حال کار بر روی پروسه طراحی فیلم هستند و تقریبا کار طراحی تمام شخصیت‌ها، فضاها و موجودات فیلم به اتمام رسیده است.

فیلم آواتار ۲ در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

نظر شما درباره دنباله‌های فیلم آواتار چیست؟ آیا به نظر شما این فیلم‌ها می‌توانند موفقیت فیلم اول را تکرار کنند؟

منبع: IGN