نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

جی جی آبرامز به پیشنهاد اسپیلبرگ کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens شد

به نظر می‌رسد جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens باید به دست آوردن این‌کار را مدیون استیون اسپیلبرگ، کارگردان افسانه‌ای سینما باشد زیرا این اسپیلبرگ بوده که آبرامز را برای کارگردانی فیلم پیشنهاد داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استیون اسپیلبرگ، کارگردان افسانه‌ای سینما، در مصاحبه‌ای که اخیرا با برنامه ۶۰ دقیقه (60Minutes) انجام داده، اطلاعات جالبی‌ از نحوه انتخاب جی جی آبرامز برای کارگردانی قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان داد. وی گفت هنگامی که کتلین کندی، تهیه کننده فیلم (که پیش از این سابقه‌ی کار با اسپیلبرگ در فیلم‌های E.T و پارک ژوراسیک را داشته) در حال جستجو برای یافتن یک کارگردان برای فیلم بود، اسپیلبرگ به او گفته:

کتی، فقط یک کارگردان وجود دارد که می‌تواند از پس این کار حماسی بر بیاید و آن‌ هم کسی‌ نیست جز جی جی آبرامز.

همچنین در این برنامه با جی جی آبرامز نیز مصاحبه‌ای انجام شده که وی درباره احساسش هنگامی که این خبر را دریافت کرده، صحبت‌هایی‌ کرده است:

وقتی‌ من این خبر را شنیدم یک حس «خدای من، من باورم نمی‌شه که الان کارگردان این فیلم شدم» داشتم، اما باید این حس را سرکوب می‌کردم و می‌گفتم خب، باید شروع کنیم و فیلم را بسازیم چون کار من این بود که نه به عنوان یک طرفدار پرو پا قرص این مجموعه، بلکه به عنوان یک کارگردان فیلم را بسازم.

دانلود تریلر با کیفیت 360p | دانلود تریلر با کیفیت 720p

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت.

آیا به نظر شما انتخاب آبرامز برای کارگردانی فیلم کار درستی بوده است؟ نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده