نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

افتتاح شعبه ی جدید استودیو Gearbox Software در کانادا

شرکت بازیسازی آمریکایی مستقل Gearbox Software، خالق بازی‌های  Brothers in Arms ،Borderlands و بسته‌های الحاقی مجموعه Half-Life با افتتاح شعبه‌ای جدید در کانادا دست به توسعه‌ی تیم خود در مکانی جدید زده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

شرکت بازیسازی آمریکایی Gearbox Software با افتتاح شعبه‌ای جدید در ایالت کبِک در کانادا قصد دارد تا حوزه‌ی فعالیت نیروی انسانی خود را افزایش دهد. به گفته‌ی رَندی پیچفورد، رئیس این استودیو، این شعبه مشغول کار بر روی اولین بازی خود است که در نهایت با همین روند پروژه‌ی آنها در سال 2016 به یک بازی بسیار بزرگ یا AAA (در دنیای توسعه ی بازی‌های ویدئویی محصولاتی با بالاترین بودجه‌های توسعه، کیفیت، گرافیک، میزان فروش و ارتقاء سطح را معمولا در این دسته قرار می‌دهند) تبدیل خواهد شد. وی در این مورد می‌گوید:

ما پیش از این تمام شعبه‌های خود را در فریسکو در تگزاس ساخته و توسعه داده‌ایم. اکنون ما چشم به گام کلیدی و هیجان انگیز دیگری داریم و آن هم تعهد ما به شعبه‌ی جدید‌مان در کوئبک است. ما تلاش می‌کنیم تا تعدادی از استعداد‌های فوق‌العاده‌ی دنیا‌ی بازیسازی ویدئویی در خارج از تگزاس را به تیم خود اضافه کنیم تا به ما در ساخت بازی‌های جذاب و هیجان انگیز جدید از برندهایمان کمک کنند.

Gearbox Software (2)

پیِر آندره دِری هم در سمت مدیر نوآوری فعالیت خواهد کرد و هم به همراه سِباستین کِس (کارگردان هنری سابق استودیو اکتیویژن) به طور مشترک مدیریت این شعبه‌ی تازه تاسیس در کانادا را عهده‌دار خواهند بود.

در رزومه‌ی دِری همکاری با پروژه‌هایی چون Skylanders، The Amazing Spider-Man و بیش از 30 بازی دیگر از جمله FarCry، Deus Ex و World of Warcraft به چشم می‌خورد.

شرکت بازیسازی Gearbox بیش از ۱۶ سال است که در تگزاس مشغول به کار بوده و شعبه‌ی کِبِک در واقع اولین طرح توسعه‌ای آن‌ها خارج از منطقه‌ی شرکت مادر می‌باشد. شما همچنین اگر خبره‌ی این حوزه هستید می‌توانید لیست موقعیت‌های شغلی‌خالی این شرکت برای استودیوی تازه تاسیسش را از اینجا مشاهده کنید و برای استخدام اقدام کنید!

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده