نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

از نسخه دیلاکس و Season Pass بازی XCOM 2 رونمایی شد

علاقه‌مندان به بازی XCOM 2، از امروز می‌توانند نسخه دیلاکس دیجیتالی و البته Season Pass این بازی را خریداری کنند. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بسته‌ها همراه باشید.

علاقه‌مندان با پرداخت مبلغ ۷۴.۹۹ دلار، می‌توانند نسخه دیلاکس دیجیتالی XCOM 2 که علاوه‌بر بازی اصلی شامل موسیقی‌های بازی و بسته الحاقی «Reinforcement» خواهد بود را خریداری کنند.

علاوه براین، اگر دوست دارید تمام محتویاتی که برای این بازی استراتژی منتشر می‌شود را تجربه کنید، می توانید با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۹.۹۹ دلار همین حالا Season Pass این بازی را هم خریداری کنید. پس از انتشار XCOM 2، قرار است از طریق بسته‌های الحاقی متفاوت ماموریت، نژاد بیگانه، سلاح، شخصی‌سازی، سربازان بیشتر و محتویات جدید دیگری به بازی اضافه شود.

در ادامه می‌توانید محتویات بسته‌های الحاقی XCOM 2 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آنها با ما در میان بگذارید:

Anarchy’s Children

اتمسفر محتویات این بسته مانند منطقه‌ای است که شاهد یک شورش بزرگ بوده است. علاوه براین، محتویات بیشتری برای شخصی‌سازی سربازان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. در سال ۲۰۱۶ و در فصل پاییز، منتظر انتشار این DLC باشید.

Alien Hunters

ماموریت‌های جدید برای مبارزه با بیگانگان، شخصی‌سازی‌های بیشتر برای سربازان و سلاح‌ها و زره‌های جدید. این بسته الحاقی در سال ۲۰۱۶ و در فصل تابستان عرضه خواهد شد.

Shen’s Last Gift

این بسته یک کلاس کاملا جدید را با خصوصیات بی‌نظیر برای ارتقای سلاح، زره و شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. این DLC همچنین یک ماموریت و یک نقشه کاملا جدید را هم به همراه خود خواهد آورد.

XCOM 2

کاربرانی که بازی XCOM 2 یا نسخه دیلاکس دیجیتالی آن را پیش‌خرید کنند، بسته «Resistance Warrior» را به صورت کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. این بسته محتویاتی مانند گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی سربازان، لباس‌ و زره‌های انحصاری را به بازیکنان ارائه خواهد داد. این DLC همچنین یک سرباز کاملا جدید خواهد بود که می‌توانید از آن در بازی استفاده کنید.

بازی XCOM 2 در تاریخ ۱۶ بهمن برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه خواهد شد. داستان قسمت جدید مجموعه بازی‌های ایکس‌کام بیست سال آینده و رخدادهایی که پس از شکست انسان‌ها در برابر بیگانگان به وجود آمده را نشان می‌دهد. از خصوصیات جدید این بازی می‌توان به اضافه‌کردن مراحل داینامیک، پشتیبانی از ساخت ماد و دشمنان و کلاس‌های جدید اشاره کرد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده