نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید مخصوص کشور چین Star Wars: The Force Awakens

کمتر از یک هفته به انتشار فیلم بسیار مورد انتظار Star Wars: The Force Awakens باقی‌ مانده است و پشت سر هم تریلرهای جدیدی از آن‌ منتشر می‌شود. یکی‌ از جدیدترین این تریلرها، تریلر مخصوص کشور چین فیلم است که حاوی صحنه‌ها و دیالوگ‌های جدیدی است. با زومجی همراه باشید.

۶ روز دیگر، روز خاطره انگیزی برای طرفدران فیلم‌های Star Wars خواهد بود. قسمت هفتم و بسیار مورد انتظار این فیلم با نام Star Wars: The Force Awakens در این تاریخ اکران خواهد شد و بالاخره عطش طرفداران را فروکش خواهد کرد. هرچه بیشتر به زمان اکران فیلم نزدیک‌تر می‌شویم، تریلرهای بیشتری از فیلم نیز بر روی فضای مجازی پخش می‌شوند. جدیدترین این تریلرها، تریلر مخصوص کشور چین فیلم است که حاوی صحنه‌ها و دیالوگ‌های جدیدی است. در زیر شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

|

جان بویگا، یکی‌ از بازیگران فیلم در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ورج انجام داده بود، درباره تجربه خود پس از دیدن نسخه نهایی فیلم صحبت‌هایی‌ کرده بود و تأکید کرده بود که صحنه‌های اکشن فیلم وی را بسیار تحت تاثیر قرار داده است:

من واقعا از صحنه‌های نبردهای هوایی‌ فیلم خوشم آمد. مبارزات اکس وینگ‌ها که شما فقط گوشه‌ای از آن‌ را در تریلرها می‌بینید، فوق‌العاده هستند. تماشای آنها واقعا رویایی و زیبا است و به من یادآوری می‌کند که چرا من عاشق این مجموعه هستم. برای من این صحنه‌ها حماسی هستند و با شما کاری می‌کنند که دوست دارید در سالن سینما بالا و پائین بپرید!

در ادامه وی درباره ارتباط خود با طرفداران این مجموعه نیز توضیحاتی داد و گفت که فیلم‌های قبلی‌ این مجموعه در زمانی‌ اکران شدند که شبکه‌های اجتماعی‌ وجود نداشتند:

شبکه‌های اجتماعی‌ باعث شده که همه‌چیز تغییر کند. طرفداران این مجموعه آنطور که دلشان می‌خواست دیدی نسبت به این فیلم نداشتند و من سعی‌ کردم از طریق شبکه‌های اجتماعی‌ به خصوص اینستاگرام و اسنپ‌چت آنها را به‌روز نگه دارم.

تنها چیزی که آنها پیش از تماشای فیلم می‌بینند، تریلرهای آن‌ است و بعد بدون هیچ‌گونه پیش زمینه ذهنی‌ فیلم کامل را تماشا می‌کنند. اینکه من آنها را در مسیر سفر خودم در ساخت این فیلم به‌روز نگه داشتم، مساله خوبی‌ است.

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و علاوه بر بویگا، ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده