نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی TowerFall Ascension این هفته برای پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد

استودیو مَت‌ مِیکز گیمز تاریخ انتشار بازی TowerFall Ascension را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا و همچنین پلی‌استیشن تی‌وی (PS TV) اعلام کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با استناد به اعلام رسمی استودیو مَت‌ مِیکز گیمز، بازی TowerFall Ascension به همراه بسته‌الحاقی The Dark World در تاریخ ۲۵ آذر برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. این استودیو همچنین اعلام کرد که این نسخه از بازی، داری قابلیت Cross-Buy است و افرادی که پیش از این بازی یا بسته‌الحاقی آن را برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود خریداری کرده باشند، می‌توانند به طور رایگان آن را بر روی کنسول دستی خودشان نیز تجربه کنند. البته افرادی که بازی را پیش از این خریداری نکرده‌اند، باید ۱۵ دلار برای نسخه اصلی و ۱۰ دلار هم برای بسته‌الحاقی آن پرداخت کنند.

بازی TowerFall Ascension پیش از این برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود و یکی از بهترین آثار دو‌بعدی سال‌های اخیر است. گیمر در این بازی باید با تعداد تیر‌های محدودی که دارد دشمنان را از بین ببرد. بخش همکاری چند‌نفره (Co-op) این اثر با استقبال بسیار خوب طرفداران روبرو شده بود که خوش‌بختانه در نسخه پلی‌استیشن ویتا نیز می‌توان بازی را به این شکل با دوستان بازی کرد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده