نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

صحبت‌های رییس استودیو‌های جهانی پلی‌ استیشن درباره آینده مجموعه Infamous

با اینکه هنوز آینده مجموعه Infamous مشخص نیست، اسکات رود، رییس استودیو‌های جهانی پلی‌استیشن، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آنها قصد دارند در آینده بازی‌ دیگری از این مجموعه بسازند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اسکات رود، رییس استودیو‌های جهانی پلی‌استیشن، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت کایندا فانی گیمز انجام داده، درباره برنامه‌های سونی برای آینده مجموعه Infamous صحبت‌هایی‌ کرد. وی گفت:

در جواب سوال شما درباره مجموعه Infamous، بهترین پاسخی که می‌توانم بدهم این است که ما هرگز نمی‌خواهیم که یکی‌ از مجموعه‌های خود را به کلی فراموش کنیم. ما همیشه از ساخت یک بازی جدید از مجموعه Infamous استقبال می‌کنیم.

دو بازی آخر این مجموعه، Infamous: Second Son و Infamous: First Light بودند که هر دو برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شدند. هر دوی این بازی‌ها توسط استودیو ساکر پانچ که یکی‌ از استودیوهای زیر مجموعه سونی است، ساخته شدند. پس از این دو بازی، هیچ بازی جدیدی از این مجموعه معرفی‌ نشده است.

در ادامه این مصاحبه، رود همچنین اعلام کرد که ساکر پانچ در حال ساخت یک بازی جدید است و با اینکه این بازی هنوز معرفی‌ نشده و کماکان در حال طی‌ کردن مراحل اولیه ساخت خود است، اما قابل بازی است. او اخیرا به همراه شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی‌ پلی‌استیشن، به ساکر پانچ سر زده و نسخه ابتدایی بازی را تجربه کرده است. وی درباره این بازی با گفتن جمله «بازی سرگرم کننده‌ای بود» اضافه کرد که در حال حاضر این بازی در مراحل اولیه ساخت خود است و امکان دارد بسیاری از موارد تغییر کند. مشخص نیست که آیا این پروژه، یک بازی جدید بر اساس مجموعه Infamous است یا خیر.

وب‌سایت کایندا فانی همچنین در ادامه از رود پرسید که دیگر استودیوهای داخلی‌ سونی در حال کار بر روی چه بازی‌هایی هستند؟ وی از دادن اطلاعات زیاد خودداری کرد اما صحبت‌های هیجان انگیزی از بازی جدید استودیو سانتا مونیکا، سازنده مجموعه God of War کرد:

لبخند روی لبان من به خاطر این است که واقعا نمی‌توانم صبر کنم تا درباره پروژه جدید سانتا مونیکا حرف بزنم. ما بسیار از پیشرفت این پروژه هیجان زده هستیم اما در حال حاضر وقت آن‌ نرسیده که راجع به آن‌ به شما بگوییم.

سال گذشته تایید شده بود که استودیو سونی سانتا مونیکا در حال کار بر روی یک بازی جدید از مجموعه خدای جنگ برای کنسول پلی‌استیشن 4 است که ممکن است یک ریبوت از این‌ مجموعه باشد. با اینکه یک سال از انتشار خبر ساخت این بازی می‌گذرد، هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی‌ از آن‌ در دست نیست.

همچنین رود در انتها درباره بازی در دست ساخت استودیو سونی بِند که وظیفه ساخت Uncharted: Golden Abyss را بر عهده داشت، صحبت‌هایی‌ کرد. این بازی قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود و رود درباره آن‌ گفت که پروسه ساخت بازی پیشرفت‌های چشمگیری داشت است.

نظر شما درباره صحبت‌های رود چیست؟ آیا شما نیز دوست دارید یک بازی دیگر بر اساس مجموعه Infamous ببینید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده