نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

با محتویات به روزرسانی Cartographer's Gift بازی Halo 5 آشنا شوید

انتشار محتوای اضافی برای بازی Halo 5 کماکان ادامه دارد. جدیدترین این محتوا در قالب یک به‌روزرسانی به نام Cartographer's Gift هفته آینده متنشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات محتوای این آپدیت همراه باشید.

از زمان انتشار بازی Halo 5 مایکروسافت و 343 اینداستریز (سازنده بازی) اعلام کرده بودند که به صورت مرتب برای این بازی محتوای رایگان منتشر خواهند کرد. جدیدترین این محتوا در قالب بسته Cartographer's Gift هفته آینده برای بازی منتشر می‌شود که شاید مورد انتظارترین بخشی که به بازی اضافه می‌کند، حالت Forge است. علاوه بر این بخش جدید، چهار نقشه جدید، اسلحه موشک‌انداز SPNKr و محتویات جدید برای بسته‌های Req بازی (از جمله این محتوا می‌توان به پوسته‌ طلایی‌ برای اسلحه‌ها) اشاره کرد. در تصویر زیر می‌توانید محتوای کامل این به‌روزرسانی را مشاهده کنید:

Halo-5-Cartographers-Gift-Update

علاوه بر این محتوای اضافی، بهینه‌سازی‌های عمومی، کم شدن سایز بخش Free-For-All از ۸ به ۶ بازیکن و اضافه شدن بخشی به نام «فصل‌ها» (Seasons) به بازی است. بخش جدید فصل‌ها یک جدول رده‌بندی با محدودیت زمانی‌ است که هر ماه رتبه‌های آن‌ ریست می‌شوند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. ما نیز در زومجی این بازی را بررسی‌ کردیم و به آن‌ نمره بسیار عالی‌ ۹ را دادیم.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده