// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: حضور Deadshot در فیلم تکی بتمن

با اینکه زمان زیادی تا اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن باقی نمانده است، بسیاری از طرفداران منتظر فیلم دیگر برادران وارنر و دی‌سی یعنی جوخه انتحاری هستند. حال به نظر می‌رسد ددشات، یکی از ضد قهرمان‌های این فیلم، در فیلم تکی بتمن هم حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

جدیدترین تریلر فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice توانست تیترهای خبری را به نام این فیلم ثبت کند. اما این فیلم تنها پروژه بزرگ و اقتباسی کمپانی برادران وارنر و دی‌سی نیست. Suicide Squad نام دیگر پروژه بزرگ و پر از ضد قهرمان است.

اخیرا شایعه‌ای مبنی بر حضور ددشات با بازی ویل اسمیت، یکی از ضد قهرمان‌های حاضر در فیلم جوخه انتحاری، در یکی دیگر از فیلم‌های دی‌سی منتشر شده است. بر طبق گزارش لاتینو ریویو، اسمیت در حال مذاکره برای حضور در فیلم تکی بتمن با کارگردانی بن افلک به نام The Batman است. در این گزارش آمده است که ددشات یکی از نقش‌های اصلی فیلم خواهد بود و با سناریویی مشابه فیلم خوب، بد، زشت روبه‌رو خواهیم شد. در شرح این سناریو باید گفت که به احتمال زیاد شوالیه تاریکی با این تک‌تیرانداز متحد می‌شود تا دشمنی مشترک را از بین ببرند.

لازم به ذکر است که تمام این‌ها حدس و گمان هستند. اما مسلما اتحاد بتمن با بازی بن افلک و ددشات با بازی ویل اسمیت خالی از لطف و هیجان نخواهد بود. Suicide Squad (جوخه‌ انتحاری) به کارگردانی دیوید آیر و با حضور ستارگانی چون ویل اسمیت، مارگوت رابی، جرد لتو، جی کورتنی و یوئل کینامن در تاریخ ۵ اوت ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice  در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) در سینماها به نمایش درخواهد آمد. همچنین شما می‌توانید در زومجی  با ضد قهرمان‌ های فیلم جوخه انتحاری آشنا شوید و موشکافی صحنه به صحنه دومین تریلر فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice را مشاهده کنید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده