نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم X-Men: Apocalypse

کمپانی فیلم‌سازی فاکس اولین تریلر فیلم X-Men: Apocalypse را زودتر از زمان وعده داده شده منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه مطلب آن را تماشا کنید. با زومجی همراه باشید.

کمپانی فیلم‌سازی فاکس ابتدا قرار بود اولین تریلر فیلم «مردان ایکس: آپوکالیپس» را همزمان با انتشار فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۲۶ آذر نمایش دهد. ولی در حالی که هنوز شش روز تا تاریخ مذکور باقی مانده، این کمپانی تصمیم گرفته تا تریلر این فیلم مورد‌انتظار را منتشر کند.

کارگردانی فیلم X-Men: Apocalypse به عهده برایان سینگر است که سابقه ساخت دو فیلم ابتدایی سری مردان ایکس و همچنین X-Men: Days of Future and Past را در کارنامه دارد که آخری توانسته لقب موفق‌ترین فیلم سری را، چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ نمرات کسب‌شده، از آن خود کند. این فیلم در تاریخ ۲۷ مِی ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۹۵) اکران خواهد شد و بازیگرانی مثل مایکل فاسبندر، جیمز مک‌آووی، جنیفر لاورنس، اسکار آیزاک، نیکولاس هولت و رز بایرِن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید:

|

همچنین سازندگان فیلم خلاصه‌ای از داستان آن را چندی پیش  منتشر کردند که به شرح زیر است:

آپوکالیپس پس از سقوط تمدن به عنوان خدا پرستش می‌شد. وی با متراکم کردن قدرت دیگر موجودات به یک موجود فنا‌ناپذیر تبدیل شد. حال پس از گذشت هزاران سال، آپوکالیپس از خوابی طولانی مدت بیدار شده و قصد دارد با کمک مگنِتو (با بازی مایکل فاسبندر) و چند موجود دیگر بشریت را از بین برده و نظم جهانی نوینی را حاکم کند. در این بین رِیوِن (با بازی جنیفر لارنس) با کمک دکتر ایکس (با بازی جیمز مک‌آووی) باید تیمی از مردان ایکس جوان را رهبری کرده و با آپوکالیپس و نیرو‌هایش مبارزه کنند.

چندی پیش اعلام شد که شخصیت کوئیک سیلور نقشی مهم در فیلم X-Men: Apocalypse خواهد داشت. همچنین احتمال حضور هیو جکمن هم در این فیلم می‌رفت که البته وی در تریلر منتشر شده حضور ندارد.

نظرات خود را در مورد اولین تریلر فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده