نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: ماد گرافیکی Real Life بازی Star Wars Battlefront

چندی پیش بود که تصاویری از مادی به نام Real Life برای بازی Star Wars Battlefront منتشر شد که بازی را بیش از پیش از لحاظ گرافیکی به واقعیت تبدیل می‌کرد. امروز ویدئویی از این ماد منتشر شده که می‌توانید آن‌ را در ادامه مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.

در ماه نوامبر میلادی، اسکرین شات‌هایی‌ از یک ماد به نام Real Life برای بازی Star Wars Battlefront منتشر شد که گرافیک بازی را بهبود می‌بخشید و آن‌ را چیزی نزدیک به واقعیت می‌کرد. امروز کاربر یوتیوبی با نام جک فرگز، ویدئویی در کانال خود قرار داده که این ماد را با کیفیت تصویر 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد. این ویدیو حالت‌های مختلف بازی در سیاره‌های هوت، تتویین و اندور را نشان می‌دهد. بیشتر این ویدیو از درگیری استورم تروپر‌ها با سربازان ربل تشکیل شده است. با این حال در آخرین صحنه آن‌، ما می‌توانیم دارت ویدر را نیز ببینیم (برای دیدن ویدیو با رزولوشن 4K می‌توانید به صفحه رسمی جک فرگز در یوتیوب مراجعه کنید):

|

ماد SweetFX Real Life توسط مارتین برگمن ساخته شده که پیش از این سابقه‌ی ساخت ماد مشابهی برای بازی Grand Theft Auto V را داشت. با توجه به پروفایل لینکداین او، برگمن سابقه‌ی کار به عنوان یکی از اعضای تیم کنترل کیفی و بومی سازی استودیو اکتیویژن را در کارنامه خود داشته است.

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشارش  صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. ما نیز در زومجی این بازی را بررسی کردیم و به آن نمره خوب ۸ را دادیم و درباره بازی نوشتیم:

بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی شوتر آنلاین نشان داد.
هرچند که بازی ایرادات جزئی  دارد اما هیچ‌کدام از این موارد باعث نخواهد شد که در تجربه شما از بازی به خصوص اگر طرفدار مجموعه جنگ ستارگان باشید، خدشه‌ای وارد شود.

نظر شما درباره این ماد چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده