نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

انتشار بازی کلاسیک Zotrix برای پلی استیشن 4

بازی Zotrix یکی از بازی‌های کلاسیک و خاطره انگیز دنیای بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود که قدیمی‌های دنیای گیم با آن خاطرات زیادی دارند. نسخه‌ی جدید این بازی امروز برای پلی استیشن ‌4 منتشر شد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

ما همه خاطرات زیادی با بازی‌های قدیمی و کلاسیک داریم چرا که ساعت‌ها با ذوق شوق تمام وقت زیادی را صرف آن‌ها می‌کردیم. دربین لیست بازی‌های منتشر شده در این هفته برای پلی استیشن ‌4 هم نسخه‌ی جدیدِ یکی از این بازی‌های دوست داشتنی به چشم می‌خورد، بازی Zotrix.

اَلکس لاتز از استودیوی یو اِف اُ اینتراَکتیو، ناشر این بازی، در وبلاگ پلی‌استیشن  درباره‌ی این بازی می‌نویسد:

Zotrix یک بازی twin-stick {بازی‌هایی که برای بازی کردنشان به دو انگشت بیشتر احتیاج ندارید} شوتر فضایی است که سعی کرده با حفظ ظاهر و حال و هوای قدیمی این بازی در دهه‌ی ۸۰ و ۹۰، اِلِمان‌های گیم‌پلی مدرن را به همراه قابلیت شخصی‌سازی و عمق به این بازی اضافه کند.در این نسخه‌ی جدید حالت آرکید، ماموریت‌های جدید، باس‌های بیشتر، سفینه‌ها و قدرت‌های جدید که در نسخه‌ی محبوب قدیمی بر روی پی‌سی وجود نداشتند، به بازی اضافه شده است.

برخلاف بسیاری از بازی‌های آرکید سبک شوتر، Zotrix بخش داستانی هم دارد که ماموریت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا در فضا برای دست یابی به اهداف مورد نظر نقشه بکشید و برنامه‌ریزی کنید. لاتز در ادامه‌ی صحبت هایش می‌گوید:

شما در بازی سفینه‌های تجاری را از ایستگاهی به ایستگاه دیگر اسکورت می‌کنید و باید سفینه‌ی تحت حمایت خود را از حملات دشمنانی که سعی می‌کنند منابع حیاتی انسان‌ها را از بین ببرند، با استفاده از الگو‌های پروازی پیچیده محافظت کنید.

این بازی برای پلتفرم پی‌سی هم منتشر شده است اما نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن از بخش اختصاصی آرکید (Arcade Mode) نیز بهره می‌برد که به شما دقیقا همان تصوری را که از شوتر‌های آرکید دارید ارائه می‌دهد. این بازی شاید با قیمت پایین ۱۵ دلاری خودش بر روی پلی استیشن اِستور، ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده