نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

نرخ فریم نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 4 با بروزرسانی 1.02 بهتر شده است

اگر بازی Fallout 4 را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کرده باشید، حتما متوجه اُفت‌فریم شدید بازی در صحنه‌های شلوغ شده‌اید. خوش‌بختانه با انتشار بروزرسانی 1.02 فال‌اوت ۴، این مشکل بهینه‌تر و بهتر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگرچه تجربه Fallout 4 بر روی تمام پلتفرم‌ها لذت‌بخش است، اما هنوز امکان بهینه‌سازی عملکرد فنی بازی بر روی کنسول‌ها وجود دارد. خوش‌بختانه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی که از افت‌فریم رنج می‌برد، با بروزرسانی جدید بازی تجربه بهتری را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

وبسایت دیجیتال فاندری که بهترین مرجع برای آزمایش عملکرد گرافیکی بازی‌های ویدیویی است، با انتشار بررسی بروزرسانی 1.02 بازی فال‌اوت ۴ متوجه بهبود نرخ‌فریم نسخه پلی‌استیشن 4 بازی مخصوصا در منطقه Corvega Assembly Plant شده است. پیش از انتشار این بروزرسانی، نرخ‌فریم بازی در این منطقه به ۲۰ سقوط می‌کرد. دیجیتال فاندری در گزارش خود اعلام کرده بروزرسانی 1.02 فال‌اوت ۴ نرخ‌فریم بازی را در این نقطه تقریبا پایدار و ثابت نگه می‌دارد.

متاسفانه در زمان انفجارها و تیراندازی، هنوز شاهد کاهش نرخ‌فریم بازی هستیم. با این حال اعلام شده عملکرد کلی دنیای بازی با این آپدیت بهینه‌تر شده است.

در روزهای آتی می‌توانید منتظر اطلاعاتی از عملکرد نسخه ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 پس از انتشار بروزرسانی 1.02 باشید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد. بروزرسانی 1.02 بازی فال‌اوت ۴ که نخستین آپدیت پس از انتشار بازی است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکرشده در دسترس است. اگر دوست دارید اطلاعاتی را از محتویات این بروزرسانی بدست آورید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید برای مطالعه سری مقالات آموزشی بازی Fallout 4، به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. 

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده