نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ در حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیننده داشت

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ چندی پیش برگزار شد و برندگان عناوین بهترین آثار سال در قسمت‌های مختلف اعلام شدند. حال مشخص شده که ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر این مراسم را تماشا کرده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

جِف کایلی، مجری و بنیان‌گذار مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی (The Game Awards) اعلام  کرد که مراسم امسال با رشد ۲۰ درصدی بینندگان روبرو شده است. سال گذشته که این مراسم برای اولین بار برگزار شد، حدود ۲ میلیون نفر آن را تماشا کردند. البته همین تعداد بیننده هم توانست رکورد بینندگان مراسم VGA شبکه اسپایک را  جابه‌جا کند که در سال‌های پیش از ۲۰۱۴ برگزار می‌شد. با این حال تعداد بینندگان مراسم امسال به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده که رشد خوبی نسبت به سال قبل محسوب می‌شود. کایلی در این مورد گفت:

از تعداد بینندگان مراسم کاملا راضی هستیم و به همین دلیل هم با اعتماد‌به‌نفس بیش‌تری مراسم سال آینده را برگزار خواهیم کرد. در مراسم امسال سعی کردیم تا مدت زمان اجرای آن را کاهش دهیم و همچنین توانستیم جوایز بیش‌تری را به بازی‌سازان تقدیم کنیم. شخصا از شکل برگزاری مراسم امسال راضی هستم.

کایلی در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌هایش برای مراسم سال آینده نیز اشاره کرد:

هدفم این است که سال آینده المان‌های جدیدی را به این مراسم اضافه کنم. برای مثال قصد دارم تا یک رقابت بزرگ ورزش‌های الکترونیکی را در روز مراسم برگزار کنم. امسال هم چنین برنامه‌ای داشتیم که البته به دلیل محدودیت پهنای باند امکان عملی کردن آن فراهم نشد.

جالب است بدانید که بیش‌ترین تماشای این مراسم از طریق توییچ و یوتیوب گزارش شده است. همچنین The Game Awards 2015 امسال در شبکه‌های اجتماعی نیز محبوبیت بسیار بالایی داشت و بر اساس آمار جمع‌آوری شده توسط کمپانی سیسموس، بیش از ۲۷۹ هزار توییت مختلف در مورد این مراسم نوشته شده است.

لازم به ذکر است که در جریان مراسم امسال، بازی The Witcher 3: Wild Hunt توانست لقب بهترین بازی سال را دریافت کند و Rocket League هم با شکستن دادن آثاری مثل FIFA16 و NBA 2K16 توانست بهترین بازی ورزشی سال و شگفتی‌ساز مراسم لقب بگیرد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده