// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

نسخه آزمایشی آلفا بازی The Division منتشر شد

همانطور که یوبی‌سافت قول داده بود، نسخه‌ی آلفای بسته بازی The Division در زمان اعلام شده از طریق ایکس‌باکس وان در اختیار برخی از کاربران قرار گرفت. تست آلفا اکنون دومین روز خود را سپری می‌کند.در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

تست آلفا بازی The Division که تنها از طریق ایکس‌باکس وان در دسترس است، اکنون وارد روز دوم خود شده است. یوبی‌سافت تایید کرد که در هنگام آزاد شدن سرورها، هرشخصی که این نسخه را دانلود کرده باشد می‌تواند در بازی حضور داشته باشد.

یوبی‌سافت انگلستان در این رابطه گفت:

The Division آلفا اکنون برای بازیکنان انتخاب شده آزاد است. برای جزئییات بیشتر وارد این لینک بشوید.

برای دریافت تست آلفا شما نیاز به یک کد دارید. یوبی‌سافت اکنون به صورت تصادفی در حال ارسال کد مربوطه به برخی کاربران است با این حال طبق گفته‌ی سازندگان کسانی که این بازی را برروی ایکس‌باکس وان پیش خرید کرده‌اند در اولویت ارسال کد قرار دارند. حجم کلاینت قابل دانلود نسخه‌ی آلفا در حدود ۲۳ گیگابایت است.

آلفا تست در دو حالت PvE (بازیکن در مقابل محیط) و PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) قابل بازی است. نسخه‌ی آلفای بازی تنها تا پایان روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر ماه) در دسترس بازیکنان قرار دارد. اگر هنوز علاقمند به تجربه بازی هستید باید عجله کنید. بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت اخیرا ویدیویی کوتاه را از بازی منتشر کرد که گرافیک زیبای آن را در کنسول ایکس‌باکس وان نشان می‌دهد. طبق گفته‌ی سازندگان ماه آینده نسخه‌ی بتا بازی برای دارندگان ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده