نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ آغاز نسخه آزمایشی بعدی Street Fighter 5 مشخص شد

کمپانی کپ‌کام، سازنده بازی Street Fighter 5 امروز تاریخ آغاز نسخه بتای بعدی بازی را اعلام کرد. این بتا برای کسانی‌ که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی کپ‌کام امروز در خبری اعلام کرد که نسخه آزمایشی‌ بعدی بازی Street Fighter 5 از ساعت ۱۱:۳۱ صبح ۲۷ آذر به وقت تهران آغاز  خواهد شد و دو روز بعد یعنی‌ در تاریخ ۲۹ آذر در ساعت ۹:۳۰ صبح به اتمام می‌رسد. این نسخه آزمایشی برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های آزمایشی‌ قبلی‌ بازی به کمپانی کپ‌کام کمک کرد که سرورهای خود را آزمایش کند. اولین بتای بازی ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت و سپس برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ نیز منتشر شد تا بازیکنان این دو پلتفرم با استفاده از ویژگی Cross Platform بودن بازی، توانایی رقابت با یکدیگر را داشته باشند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که در این نسخه آزمایشی‌ جدید چه شخصیت‌هایی‌ وجود خواهند داشت. اما ویژگی‌های زیر برای این نسخه بتا تایید شده است:

مبارزه رتبه‌ای

  • برای به دست آوردن مقام و اعتبار در این مسابقه شرکت کنید

مبارزه غیر رتبه‌ای

  • بدون هیچ‌گونه فشار و استرسی به تجربه بازی بپردازید

تمرین

  • مهارت‌های خود را در مقابل یک حریف تمرینی بهبود ببخشید

شبکه مبارزان کپ‌کام

  • جدول رتبه‌بندی را مشاهده کنید و بخش‌های هیجان انگیز مبارزات دیگران را تماشا کنید

تنظیمات مبارزه

  • پروفایل و نحوه چینش دکمه‌های خود را شخصی‌‌سازی کنید

تنظیمات

  • به تنظیمات معمول بازی از قبیل صدا و تصویر دسترسی‌ داشته باشید

نکته بسیار جالب در رابطه با نسخه جدید آزمایشی‌ این است که تمام شرکت کنندگان در آن‌، چند کد دریافت می‌کنند که می‌توانند آنها را در اختیار دوستانشان قرار دهند تا آنها نیز به تجربه بتای بازی بپردازند.

بازی Street Fighter 5 در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۶ (۲۷ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی‌ منتشر خواهد شد. در جریان کنفرانس خبری تجربه پلی‌استیشن، کپ‌کام از شخصیت جدیدی به نام فنگ رونمایی کرد که برای حملات خود از سم استفاده می‌کند.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما نیز از جمله کسانی‌ هستید که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و منتظر تجربه بتای جدید آن هستند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده