نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

زومجی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

زومجی به عنوان یک رسانه فعال در حوزه سرگرمی، حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد. اگر شما هم از کاربران شبکه‌های اجتماعی و زومجی هستید، می‌توانید علاوه بر وب‌سایت رسمی ما، زومجی و مطالب آن را درتلگرام، لاین، اینستگرام، فیس‌بوک و توییتردنبال کنید.
زومجی از روز تولد خود تا به امروز سعی کرده تا علاوه بر پوشش کامل و به روز سینما و بازی‌های ویدیویی، فعالیت مستمر و جدی در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته باشد تا تعامل بیشتری با خوانندگان و کاربران خودداشته باشد. نفوذ بالای شبکه‌های اجتماعی در سالیان گذشته نیز باعث شده تا اهمیت این تریبون‌ها بر کسی پوشیده نباشد. با دنبال کردن زومجی در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توانید از جدیدترین اخبار روز و دنیای سرگرمی باخبر شوید و همگام با سایت‌های پیشرو انگلیسی زبان، به مطالعه مقاله‌ها، اخبار و بررسی‌های مختلف بپردازید.

زومجی در تلگرام

www.telegram.me/myzoomg

زومجی در ایسنتاگرام

https://www.instagram.com/zoomg_official

زومجی در فیسبوک

https://www.facebook.com/myzoomg

زومجی در توییتر

https://www.twitter.com/myzoomg

لطفا شبکه‌های اجتماعی زومجی را به دوستان خود نیز معرفی کنید. اگر پیشنهاد یا انتقادی در راستای ارائه خدمات بهتر از این شبکه‌ها را نیز دارید، می‌توانید از بخش دیدگاه‌های همین مطلب یا ارسال ایمیل به آدرس infozoomg@gmail.com آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده