نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸

دو بازی بزرگ بر اساس دنیای DC در دست ساخت است

بخش بازی سازی مونتریال کمپانی برادران وارنر در حال ساخت دو بازی بزرگ بر اساس دنیای ابر قهرمانی دی‌سی‌ است و برای هردوی این بازی‌ها در حال استخدام نیروی جدید است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بخش بازی سازی مونتریال کمپانی برادران وارنر که وظیفه ساخت بازی Batman: Arkham Origins را بر عهده داشت، در وب‎سایت رسمی‌ خود پس از اعلام این خبر که آنها در حال ساخت دو بازی بزرگ بر اساس دنیای دی‌سی‌ هستند، آگهی استخدامی با مضمون زیر منتشر کرد:
ما برای گسترش دنیای کمیک‌های دی‌سی در فضای تعاملی دنبال نیروهای جدیدی هستیم.
این کمپانی اعلام کرده که به افرادی با تخصص‌های مختلف از جمله برنامه‌نویسان نرم افزار، هنرمندان و طراحان برای این دو بازی خود نیاز دارد. اواسط تابستان گذشته شایعاتی مطرح شده بود که خبر از ساخت یک بازی جهان باز بر اساس دنیای کمیک‌های دی‌سی‌ برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌داد. در حال حاضر اصلا مشخص نیست که این بازی با محوریت کدام قهرمان دنیای دی‌سی‌ خواهد بود. بتمن؟ سوپرمن یا حتی یک بازی با محوریت شخصیت‌های جوخه‌ی انتحاری! نظر شما در این‌باره چیست؟ شما دوست دارید که بازی بعدی‌ای که بر اساس دنیای دی‌سی ساخته می‌شود با محوریت کدام قهرمان باشد؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده