نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

آینده بازی Agent چه خواهد بود

کمپانی راک‌استار در خرداد ۱۳۸۸ یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن را با نام Agent معرفی کرد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از این بازی نشده‌ است. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
راک‌استار حدود ۶ سال پیش Agent را معرفی کرد اما پس از آن دیگر هیچ صحبتی از آن نکرده است. تنها توضیحات رسمی که در مورد بازی Agent منتشر شد در زیر آمده است:
ایجنت بازیکن را به ماجراجویی در دنیایی پر از جاسوسی و ترور‌های سیاسی در دوران جنگ سرد در دهه ۱۹۷۰ می‌برد.
یکی از اتفاقات بدی که خیلی در صنعت بازی‌ رخ می‌دهد آن است که توسعه دهندگان یک بازی‌ را معرفی می‌کنند و چندین سال بعد دیگر هیچ صحبتی در مورد آن نمی‌شود. مشخصا توسعه‌ دهندگان وقتی قصد ساخت یک بازی را ندارند نباید صحبتی از آن به میان بیاورند، اما راک استار ۶ سال پیش در کنفرانس خبری خود این بازی را معرفی کرد و هنوز که هنوزه پس از ۶ سال هیچ حرف دیگری راجع به آن نزده است. بسیاری از بازی‌ها در حدی نیستند که برای مدت‌ها در حافظه مردم باقی بمانند، اما چون کمپانی بزرگی مثل راک‌استار پشت این ماجرا است هنوز پس از گذشت بیش از نیم دهه هرچند وقت یکبار مردم شروع به بحث در مورد این بازی می‌کنند. راک‌استار از آن زمان تا کنون سه بار اقدام به ثبت پسوند برای این علامت تجاری کرده است. با توجه به این اتفاقات می‌توان اینطور برداشت کرد که احتمالا پروسه ساخت بازی به حدی طول کشیده است که شرکت تصمیم گرفته بازی را برای پلی‌استیشن 4 توسعه دهد. متاسفانه از آنجا که راک‌استار هیچ صحبتی راجع‌به این قضیه نکرده است هیچ دلیل و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد، اما با توجه به فعالیت‌های شرکت با این نشان تجاری می‌توان امیدوار بود که بازی در دست ساخت باشد. به هر حال ممکن است در رویداد‌های آینده Game Awards‌ و Playstation Experience شاهد معرفی بازی باشیم. منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده