نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بروزرسانی جدید بازی PES 2016 با هدف اِعمال آخرین نقل و انتقالات انجام شده منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی PES 2016 که قرار بود آخرین نقل و انتقالات فوتبال جهان را به این بازی بیاورد، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام به‌صورت رسمی منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در زمان انتشار بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)، هنوز دو هفته از آخرین روزهای نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپا باقی مانده بود. بنابراین در زمان انتشار بازی، برخی از انتقالات بزرگ مانند خرید ۳۶ میلیون یورویی تیم منچستریونایتد به بازی راه نیفتاده بود. در آخرین روزهای نقل و انتقالات، تیم منچستر با پرداخت مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیون یورو، اَنتونی مارشال (Anthony Martial)، بازیکن ۱۹ ساله‌ی تیم موناکو را خریداری کرد. اگرچه در بازی FIFA 16 در همان ابتدا این تغییر وجود داشت، اما کاربران بازی PES 2016 از این بروزرسانی محروم بودند. سرانجام پس از انتظارات فراوان، بروزرسانی مربوط که آخرین تغییرات جهان فوتبال را به بازی PES 2016 می‌آورد منتشر شد. سخنگوی کونامی با عذرخواهی از طرفداران برای این تاخیر ناخوشایند، در بیانیه‌ای رسمی گفت:
این انتظار برای طرفداران و تیم ما که بازی را تولید کردند بسیار مشکل است. به طرفداران اطمینان‌خاطر می‌دهیم که از این اشتباه درس گرفتیم و در محصولات بعدی، قطعا به بهبود آن‌ خواهیم پرداخت. یکی از دلایلی که باعث تاخیر در انتشار این آپدیت شد، اضافه‌کردن محتویات برنامه‌ریزی نشده مانند لباس‌های جدید و چیزهای دیگری که در آن زمان نتوانستیم در بازی قرار دهیم بود.
اگرچه بازیکنان حالت‌های آنلاین بازی PES 2016 مانند MyClub با مشکل آپدیت‌نبودن لیست بازیکنان مواجه نشدند، اما کاربرانی که به تجربه‌ی حالت‌های آفلاین می‌پرداختند، از آخرین تغییر و تحولات فوتبال جهان محروم بودند. Pro Evolution Soccer 2016_20151001122542 خوش‌بختانه به‌لطف این بروزرسانی، حال تمام کاربران بازی PES 2016 می‌توانند با جدیدترین ترکیب تیم‌های موردعلاقه خود به انجام مسابقه با رقیبان خود بپردازند. بنابراین اگر در این بازی رویای گل‌زدن با بازیکن تازه‌وارد تیم منچستریونایتد را داشتید، با دریافت این بروزرسانی و البته مهارت خود در زمین بازی، می‌توانید به این آرزو برسید. بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. البته اگر هنوز موفق به تجربه‌‌ی بازی PES 2016 نشدید، طی هفته‌های آتی می‌توانید نسخه رایگانی از آن را تجربه کنید. این نسخه که تنها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد، دارای تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، یوونتوس، آ.اِس رُم، برزیل و فرانسه و حالت مسابقه دوستانه خواهد بود. در راستای اخبار مربوط به این بازی ورزشی، طی هفته‌های اخیر مطلع شدیم کونامی موفق به دریافت لیسانس یوفا برای قراردادن یورو ۲۰۱۶ در بازی PES 2016 شده است. در زمان عرضه بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر، این تورنمنت در بازی قرار نگرفت. بنابراین در سال ۲۰۱۶ و با انتشار یک بروزرسانی، شاهد اضافه شدن این حالت به نسخه جدید سری بازی‌های PES خواهیم بود. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده