نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: دو تریلر جدید از فیلم Star Wars: The Force Awakens

تیزر ویدیویی جدیدی از فیلم Star Wars: The Force Awakens از طرف سازنده پخش شده است که اطلاعات جدیدی را در اختیار طرفداران این سری قرار می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
آنقدر تریلر و تیزر در مورد فیلم جدید جنگ ستارگان یعنی نیروی بیدار در فضای اینترنت منتشر می‌شود پیگیری همه این تیزر‌ها مشکل شده است! امروز، در زمان دو هفته‌ایی باقی مانده تا اکران فیلم در سینما، دو تیزر جدید منتشر شده است که صحنه‌های جدیدی از فیلم را نمایش می‌دهد. در مصاحبه‌ی این ماه با مجله امپایر، کارگردان فیلم یعنی جی‌جی آبرامز در مورد اکشن نوری قابل پیش‌بینی فیلم‌های جنگ ستارگان صحبت کرد. جی‌جی آبرامز تاکید داشت که این‌بار اکشن فیلم با نسخه‌های قبلی متفاوت خواهد بود. وقتی به جنگ‌ ستارگان جدید نگاه می‌کنید متوجه مبارزات نوری بسیار متفاوت با نسخه‌های قبلی خواهید شد، این‌بار برخلاف نسخه‌های قبلی که نورها صاف و آرام بودند، مبارزات بسیار سنگین‌تر و قدرتمند تر به نظر می‌رسند. جی‌جی آبرامز می‌گوید:
در این نسخه به دنبال اکشنی خشن‌تر، سخت تر و اساسی تر بودم. می‌خواستم صحنه‌های اکشن را مثل فیلم‌های استار وارز دوران کودکی‌ام بسیار عالی و هیجان انگیز بسازم.
Star Wars: The Force Awakens هفتمین فیلم از سری اصلی جنگ ستارگان است که بازیگرانی همچون جان بویگا، دایسی ریدلی،  آدام درایور، اسکار ایساک، هریسون فورد، کری فیشر و مارک همیل در آن ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۹۴) در سینماها اکران خواهد شد. تریلر اول

|

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars: The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه Star Wars: The Force Awakens  مشاهده کنید.[/alert]
منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده