نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

الکترونیک آرتز: تیم ملی بانوان آمریکا در بازی FIFA 16 بسیار محبوب است

ظاهرا استقبال بازیکنان از تیم ملی بانوان در بازی FIFA 16 بسیار زیاد بوده و بنابر صحبت‌های مدیر کمپانی الکترونیک آرتز، تیم ملی بانوان آمریکا در میان کاربران این بازی طرفداران زیادی دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیفا ۱۶ اولین بازی از تاریخ مجموعه بازی‌های قدیمی FIFA است که شاهد حضور تیم‌های ملی بانوان در آن هستیم. درحالی‌که برخی از بازیکنان زیاد به موفقیت این بخش اعتقاد نداشتند، اما ظاهرا عملکرد تیم ملی بانوان و محبوبیت آن میان طرفداران فراتر از حد انتظار بوده است. پیتِر موور، مدیر کمپانی الکترونیک آرتز، در صحبت‌های جدید خود در این رابطه گفته است:
اگر ۶۰۰ تیم متفاوت را در نظر بگیرید و تیم ملی بانوان آمریکا را هم در این لیست قرار دهید، این تیم در رده‌ی بیست و سوم تیم‌هایی که بیشترین تعداد بازی با آن‌ها انجام شده قرار می‌گیرد. این آمار بسیار خیره‌کننده است.
علاوه براین، اَلِکس مورگان (در قسمت بالا می‌توانید تصویر وی را مشاهده کنید)، بازیکن تیم ملی بانوان آمریکا که تصویر آن برروی باکس‌آرت بازی هم قرار داشت، محبوبیت خاصی را در میان بازیکنان کسب کرده است. ظاهرا الکترونیک آرتز با این کار خود، کاربران زیادی را مجاب به دنبال‌کردن مسابقات تیم ملی بانوان و به‌خصوص تیم ملی آمریکا کرده است! موور در رابطه با عملکرد مورگان در بازی FIFA 16 گفته است:
از زمان انتشار بازی، کاربران تابه‌حال یک میلیون گل با مورگان به ثمر رساندند. ظاهرا دروازه‌بان‌ها حسابی به مشکل برخوردند، چراکه مورگان اولین بازیکن مونثی است که به این رقم رسیده است.
بنابراین ظاهرا تصمیم الکترونیک آرتز مبنی بر قراردادن تیم‌های ملی بانوان در بازی فیفا ۱۶ عاقلانه بوده و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تیم ملی بانوان آمریکا حسابی میان بازیکنان جایگاه ویژه‌ای دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم تابه‌حال با تیم ملی بانوان به انجام مسابقات مختلف در بازی FIFA 16 پرداخته‌اید؟ بازی FIFA 16 در تاریخ ۳۱ شهریور برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده