نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Max Payne برای پلی‌استیشن 4 درجه‌بندی سنی شد

نهاد درجه‌بندی سنی معتبر ESRB، نسخه اول از سری بازی‌های Max Payne را برای کنسول پلی‌استیشن 4 درجه‌بندی سنی کرده که مهر تاییدی بر عرضه احتمالی این بازی برای کنسول سونی است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سونی از چند وقت پیش بازی‌های کلاسیک کنسول پلی‌استیشن 2 را برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کند و آثاری مثل نسخه‌های کلاسیک سری GTA از طریق شبیه‌ساز پلی‌استیشن 2 در حال حاضر قابل بازی هستند. حال به نظر می‌رسد که بازی بعدی که به لیست این آثار اضافه می‌شود،‌ نسخه اول از بازی Max Payne است. این اثر که در سال ۲۰۰۱ برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد، یکی از خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های تاریخ است و حتی در کشور خودمان هم طرفداران بسیار زیادی دارد. حال نهاد درجه‌بندی سنی ESRB این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 4 درجه‌بندی کرده که در ادامه می‌توانید تصویری از آن را تماشا کنید:

Max-Payne-620x66

البته در درجه‌بندی مذکور اشاره نشده که بازی یک نسخه بازسازی‌شده از Max Payne خواهد بود یا این‌که همان نسخه پلی‌استیشن 2 بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. ولی بدون شک عرضه این بازی به هر شکلی لذت‌بخش خواهد بود!

چندی پیش شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی سونی، اعلام کرد که عرضه بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 برای کنسول فعلی به معنی اضافه شدن قابلیت Backward Compatibilty و پشتیبانی از تمام بازی‌های قدیمی نیست. همچنین اگر حتی دیسک بازی‌های قدیمی را نیز داشته باشید، باید برای تجربه نسخه‌های فعلی حتما آن‌ها را مجددا خریداری کنید.

نظرات خود را در مورد عرضه احتمالی Max Payne برای پلی‌استیشن 4 با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده