نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰

تماشا کنید: آکیولوس یک سورپرایز ویژه در مراسم The Game Awards 2015 خواهد داشت

جف کایلی، برگزار کننده مراسم The Game Awards 2015 دیروز با انتشار ویدیویی در توییتر  اعلام کرد که کمپانی آکیولوس در جریان این مراسم برای طرفداران یک سورپرایز ویژه خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
جف کایلی که وظیفه برگزاری مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ را بر عهده دارد دیروز در توییتر اعلام کرد که پالمر لاکی، موسس کمپانی آکیولوس در جریان این مراسم قرار است خبری را درباره این کمپانی اعلام کند. هنوز به هیچ‌وجه مشخص نیست که این خبر راجع به چه چیزی است اما می‌توان حدس زد که در جریان این مراسم، بالاخره تاریخ عرضه هدست آکیولوس ریفت مشخص شود. پیش از این اعلام شده بود که هدست واقعیت مجازی آکیولوس ریفت قرار است در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه شود و پیش‌فروش این هدست نیز از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود. با در نظر گرفتن تمامی جوانب، به نظر می‌رسد دیگر وقت آن‌ است که اطلاعاتی‌ از تاریخ دقیق عرضه این هدست در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

|

این هم یکی‌ دیگر از سورپرایز‌های مراسم The Game Awards 2015. چندی پیش بود که اعلام شد که در جریان این مراسم قرار است ۱۰ خبر مهم راجع محصولات و بازی‌های مختلف اعلام شود. تا به حال چند تایی‌ از این رونمایی‌ها مشخص شده: نشان دادن اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Far Cry Primal و نمایشی متفاوت از بازی Quantum Break از جمله این ۱۰ سورپرایز هستند. چند روز پیش نیز اعلام شد که موسسین استودیو قدیمی‌ وست‌وود در جریان این مراسم یک جایزه افتخاری دریافت خواهند کرد. پیش از این نیز لیست کامل نامزدهای این مراسم اعلام شده بود که شما می‌توانید در زومجی این لیست را مشاهده کنید.  مراسم Game Awards امسال در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر ۱۳۹۴) برگزار می‌شود. دو گروه معروف Deadmau5 و Chvrches در این مراسم به اجرای موسیقی می‌پردازند؛ ضمنا گفته می‌شود که گری ویتا، نویسنده‌ی سری جنگ ستارگان، یکی از مهمانان ویژه‌ی The Game Awards امسال است. زومجی تمام اخبار و ویدئوهای مربوط به این رویداد را پوشش خواهد داد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده