نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

عرضه‌ ریمستر Darksiders 2 آغازی برای ساخت قسمت سوم مجموعه است

ناشر جدید سری Darksiders به‌طور ضمنی وجود نسخه‌ی سوم این بازی‌ها را تأیید کرد. اگر از طرفداران سری فوق هستید، با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
هفته‌ی پیش بود که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Darksiders 2 با نام Darksiders 2: Deathinitive Edition عرضه شد. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی نوردیک (ناشر جدید بازی که در سال ۲۰۱۲ حق‌امتیاز آن را از THQ خریداری کرد) قصد ادامه دادن این سری را داشته باشد. رینهارد پولایس، تهیه‌کننده اجرایی نوردیک، به‌تازگی در تالار گفتمان استیم مطالبی را مطرح کرده که احتمال وجود نسخه‌ی بعدی Darksiders را تقویت می‌کند. وی نوشته است:
بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition تنها آغاز کار بود. از همان زمانی که حق امتیاز این سری را به دست آوردیم، به دنبال راهی بودیم تا DS3 را بسازیم. [عرضه‌ی] نسخه‌ی بازسازی‌شده راهی بود تا سری را دوباره مطرح و گروه‌های کاربری را از نو فعال کنیم و در همین حال، وضعیت بهتری را برای ورود DS3 فراهم سازیم.
نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Darksiders 2 هم‌اکنون برای سیستم‌عامل ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل تهیه است. البته کاربران استیم چندان از این بازسازی راضی به نظر نمی‌رسند. منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده