نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

سازندگان ویچر تمام تمرکز خود را بر روی پروژه Cyberpunk 2077 گذاشته است

سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی The Witcher 3 اعلام کرد که در حال حاضر تمام تمرکز این کمپانی بر روی ساخت بازی مورد انتظار نقش آفرینی علمی تخیلی‌ Cyberpunk 2077 است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که متیوش توماشکویچ، طراح ارشد کوئست‌های کمپانی سی‌دی پراجکت رد اخیرا با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داده، وی اعلام کرد که در حال هزار تمام تمرکز آنها برروی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 است:
ما در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی Cyberpunk 2077 گذاشته‌ایم. این پروژه یک پروژه بسیار بزرگ و جاه طلبانه است و ما به تمام افرادی که بتوانند به نوعی‌ در به پایان رساندن این پروژه به ما کمک کنند، نیاز داریم. بسیاری از افراد کمپانی در حال کار بر روی این پروژه هستند و هرروز تعداد بیشتری به پروژه ساخت Cyberpunk 2077 می‌پیوندند.
این مساله زیاد نباید باعث تعجب طرفداران شود، زیرا پیش از این سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده بود که بازی Cyberpunk 2077 بسیار بسیار بزرگ‌تر از The Witcher 3 خواهد بود. در حال حاضر جزئیات بسیار کمی‌ از بازی در دسترس است و سی‌دی پراجکت رد چندی پیش گفته بود که تا سال ۲۰۱۷ اطلاعاتی‌ از بازی منتشر نخواهد کرد زیرا آنها تا آن‌ زمان می‌خواهند تمرکز خود را بر روی بازی The Witcher 3 بگذارند. در دیگر اخبار مربوط به این کمپانی، سی‌دی پراجکت رد در حال کار بر روی دومین بسته الحاقی بازی ویچر ۳ است. این بسته الحاقی که Blood and Wine نام دارد، برای انتشار در نیمه اول سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است و بنا بر صحبت‌های توماشکویچ، نسبت به بسته الحاقی اول این بازی، دو برابر محتوا دارد. Blood and Wine یک منطقه کاملا جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد و  همچنین کوئست‌های فرعی زیادی توسط این بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد. بازی The Witcher 3 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست در نقد زومجی نمره بسیار عالی‌ ۹.۵ را بگیرد. شما می‌توانید بررسی‌ ویدیویی و متنی بازی را که توسط رضا حاج‌محمدی صورت گرفته، در زومجی مشاهده کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده