نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

راه حل جالب پیت هاینز برای نرفتن به سر کار یا دانشگاه در روز انتشار Fallout 4

سه‌شنبه ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روزی است که بازی Fallout 4 رسما منتشر می‌شود. پیت هاینز، با قرار دادن عکسی‌ از یک گواهی پزشکی‌ تقلبی با امضای خودش راه حلی‌ برای نرفتن به سر کار یا دانشگاه در این روز ارائه کرده است! با زومجی همراه باشید.
پیت هاینز، با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود، پیشنهاد کرد که اگر شما برای بازی کردن بازی Fallout 4 نیاز به عذری دارید که به سر کار یا دانشگاه نروید، می‌توانید از گواهی تقلبی پزشکی‌ که وی ضمیمه توییت خود کرده است، استفاده کنید! در این گواهی که توسط «دکتر پیت هاینز» امضا شده، آمده که نامبرده باید سه‌شنبه در منزل مانده و به لوزالمعده خود استراحت دهد!  البته ما پیشنهاد می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی از این گواهی استفاده نکنید! در زیر می‌توانید این توییت را مشاهده کنید: Fallout 4 Doctors Note بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده