// دوشنبه, ۱۸ آبان ۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

کمپانی بلیزارد در طی همایش بلیزکان اعلام کرد قصد دارد تا سیستم ساخت مسابقات بازی Heroes of the Storm را تغییر داده و آن را بهبود بخشد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
یکی از مشکلات بازی چند‌نفره آنلاین Heroes of the Storm، سیستم پیدا کردن مسابقات است که بدون توجه به سطح کاربران آن‌ها را در مسابقاتی نامتعادل با رقبای بسیار قدرتمند  روبرو می‌کند. حال داستین براودِر، سازنده بازی، طی همایش بلیز‌کان اعلام کرد  که این بازی در اصل از سیستم پیدا کردن مسابقات Starcraft II استفاده می‌کند که یک بازی استراتژیک بوده و سبکی کاملا متفاوت با HOTS دارد. این سیستم تا امروز پاسخ‌گوی نیاز بازی بود،‌ ولی حال بلیزارد قصد دارد تا سیستم کاملا جدیدی را برای این بازی بسازد که شامل تغییراتی اساسی خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود. بر اساس گفته‌های براودِر، سیستم قدیمی بازی بر مبنای ساخت مسابقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن بنا شده بود و در اکثر مواقع نیز کیفیت را فدای سرعت می‌کرد. در نتیجه اغلب با مسابقاتی روبرو می‌شدیم که هیچ توجهی به میزان توانایی گیمر‌ها ندارند. ولی سیستم جدید با رفع این مشکل، کاربران را بدون توجه به مدت زمان مورد نیاز برای ساخت مسابقه و بر اساس توانایی‌هایشان سید‌بندی خواهد کرد. البته این بدین معنی نیست که ساخت هر مسابقه ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد، بلکه توانایی‌ها کاربران از این پس تاثیر بسزایی در مسابقات خواهد داشت و معمولا با کاربران هم سطح خودتان رقابت خواهید کرد. بلیزارد برای آزمایش سیستم جدید ساخت مسابقات Heroes of the Storm از شبیه‌سازی بازی زنده استفاده کرده که براودِر نتایج آن را بسیار مثبت می‌داند. پس می‌توان امیدوار بود که از این پس شاهد رقابت‌های متعادل‌تری در بازی باشیم که توانایی گیمر و کلاس قهرمانان اهمیت بیش‌تری در آن‌ها دارد. این ویژگی جدید به احتمال زیاد طی دو تا سه هفته آینده به بازی اضافه خواهد شد. آیا شما هم با سیستم قدیمی ساخت مسابقات بازی HOTS مشکل داشتید؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Polygon

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده