نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

ساخت بازی Life is Strange 2 به صورت رسمی تایید شد

پس از موفقیت‌ و عکس‌العمل مثبت مخاطبان نسبت به بازی Life is Strange، استودیو فرانسوی دونت‌ناد به‌صورت رسمی تایید کرده قسمت دوم این بازی در دست تولید قرار دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی با اَلِین دِماسیو، موسس دونت‌ناد انجام شده، وی ساخت بازی Life is Strange 2 را به صورت رسمی تایید کرده است:
من به‌عنوان یکی از نویسندگان روی بازی Life is Strange کار کردم و در آینده در روند تولید بازی Life is Strange 2 هم شرکت خواهم کرد.
در گذشته میشِل کُچ، دستیار کارگران و طراح هنری بازی Life is Strange اعلام کرده بود که اگر ادامه‌ای برای این بازی تولید شود، از شخصیت‌ها و بازیگران کاملا جدید برای ایجاد تنوع و روایت داستانی کاملا جدید استفاده خواهد شد. طی هفته‌های گذشته قسمت اول بازی دوست‌داشتنی Life is Strange با انتشار اپیزود پنجم به اتمام رسید و از آن زمان، درخواست‌های طرفداران مبنی بر تولید ادامه‌ای از این بازی آغاز شد. ظاهرا موفقیت‌های این بازی و درخواست‌های طرفداران، دونت‌ناد را مجاب به تولید قسمت دوم Life is Strange کرده است. اگر قسمت اول این بازی را تجربه کردید، دوست دارید در بازی Life is Strange 2 چه خصوصیات جدیدی را مشاهده کنید؟ بازی Life is Strange هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اپیزود پنجم و نهایی این بازی با نام Life is Strange: Polarized، در تاریخ ۲۰ اکتبر (بیست و هشتم مهر) برای پلتفرم‌های ذکرشده منتشر شد. اگر دوست دارید اطلاعات کاملی را از عملکرد اپیزود نهایی این بازی بدست آورید، می‌توانید از طریق زومجی به مطالعه بررسی اپیزود پنجم بازی Life is Strange بپردازید. منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده