نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: ۲۰ دقیقه از گیم‌ پلی بازی لغو شد Star Wars First Assault

چند روز پیش یک ویدیو حدودا ۲۰ دقیقه‌ای از بازی لغو شده Star Wars First Assault که یک بازی تیراندازی اول شخص بود بر روی وب‌سایت ردیت منتشر شد. این ویدیو یک بتای تکنیکی‌ از بازی بود که در سال ۲۰۱۲ بر روی ایکس‌باکس لایو برگزار شد. با زومجی همراه باشید.
در ویدئویی که از بازی لغو شده Star Wars First Assault منتشر شده، ما می‌توانیم بخشی از نقشه تتوین به همراه اسلحه‌های بازی را مشاهده کنیم. بازی قرار بود که یک بازی چند نفره باشد اما متاسفانه در ویدیو ما شاهد هیچگونه مبارزه‌ای نیستیم زیرا بنا به گفته شخصی‌ که ویدیو را منتشر کرده، وی نمی‌توانسته شخص دیگر یا باتی را به بازی اضافه کند.

بنا بر گزارشات قبلی‌ منتشر شده، بازی First Assault یک بازی دیجیتالی بود و به عنوان پیش‌درآمدی برای بازی Star Wars Battlefront III از آن‌ یاد می‌شد تا مشخص شود که بازی‌های تیراندازی دنیای Star Wars بر روی موتور آنریل چگونه اجرا می‌شوند. پروسه ساخت بازی زمانی‌ که دیزنی در اکتبر ۲۰۱۳ نام تجاری Star Wars را خرید، متوقف شد و در نهایت نیز پروژه ساخت First Assault کاملا لغو شد. پس از لغو این بازی، دیزنی با کمپانی الکترونیک آرتز قرارداد همکاری امضا کرد که این قرارداد منجر به ساخت بازی Star Wars Battlefront شد که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این ویدیو فاش شده چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده