نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر روز N7 بازی Mass Effect Andromeda

روز ۷ نوامبر (۱۶ آبان) مصادف بود با روز N7 و به همین مناسبت الکترونیک آرتز تریلری سینمایی از بازی Mass Effect Andromeda منتشر کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
در تریلری که به مناسبت روز N7 برای بازی Mass Effect Andromeda منتشر شد، ما ویدیوهای کوتاهی‌ از NASA (سازمان هوا و فضای ملی‌ ایالات متحده) را می‌بینیم. در انتهای ویدیو نیز یک سفینه بسیار بزرگ به سمت کهکشان اندورمدا پرتاب می‌شود.

|

نکته جالب درباره این تریلر کوتاه، راوی این ویدیو است. در تریلر ما صدای جنیفر هیل را می‌شنویم که در سری بازی‌های Mass Effect صداپیشگی فرمانده شپارد را بر عهده داشت. به احتمال زیاد تنها توجیه منطقی‌ برای شنیدن صدای وی در این ویدیو، درخواست طرفداران بوده است زیرا همانطور که چندی پیش مطلع شده بودیم، می‌دانیم که در این نسخه از بازی، شخص دیگری به جای فرمانده شپارد حضور خواهد داشت زیرا داستان Andromeda، مدت‌ها پس از سه‌گانه اول بازی اتفاق می‌افتد. شاید هم دلیل شنیدن صدای فرمانده شپارد، چیز دیگری باشد و وی نقشی‌ در بازی داشته باشد اما متاسفانه به دلیل اینکه الکترونیک آرتز تا به حال اطلاعات بسیار کمی از بازی منتشر نکرده، باید برای اطلاعات بیشتر، تا زمان انتشار بازی صبر کنیم. بازی Mass Effect Andromeda در پاییز ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ ویندوزی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده