نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

توضیحات سازنده Halo 5 در مورد مشکلات بازی و بسته‌های‌الحاقی آن

استودیو 343 اینداستریز، سازنده بازی Halo 5: Guardians، در مورد برخی مشکلات این اثر به ویژه در بخش تیر‌اندازی و همچنین بسته‌های الحاقی آن توضیحاتی ارایه داده که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی بخوانید.
استودیوی 343 اینداستریز، طی پستی در سایت رسمی خود اعلام کرد که در طی هفته آینده محتویاتی به بازی Halo 5: Guardians اضافه خواهند شد که مهم‌ترین آن‌ها بدون شک نبرد‌های جدید ۸ در برابر ۸ تیمی است که به بخش Arena در قسمت چند‌نفره اضافه می‌شود. گیمر‌ها از این پس می‌توانند در ۴ نقشه وسیع و جدید مبارزه کنند که برخی از آن‌ها با ابزار ساخت و ساز Forge Tools و در نتیجه همکاری کاربران و سازندگان ساخته شده که این ابزار ماه آینده در اختیار تمام دارندگان بازی قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر این نقشه‌ها را تماشا کنید که جزییات دقیق‌تر و نام سازندگان آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد:محتویات جدید اضافه شده به بازی شامل آیتم‌های جدیدی در سیستم جوایز بازی (REQ) خواهد بود و در تصویر زیر بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید: Halo 5 4یکی از مشکلات اشاره شده در بازی Halo 5، سیستم جدید نشانه‌گیری و تیر‌اندازی بازی است که برخی کاربران با آن مشکل دارند.  حال کریس کینگز و اسکات سیمز، طراحان بازی، توضیحاتی در این مورد ارایه داده‌اند:
در همین ابتدا باید اعلام کنم فقط بخش کوچکی از بازیکنان چنین مشکلی دارند و اکثر افراد به خوبی خود را با کنترل‌های جدید بازی تطبیق داده‌اند. با این حال ما همان دسته افراد اندک را نیز در نظر گرفته و خبر‌های خوبی برای آن‌ها داریم. وقتی کار ساخت بازی آغاز شد، ما اهداف ریز و درشت زیادی داشتیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ساخت یک اثر تیر‌اندازی جذاب برای اجرا در ۶۰ فریم در ثانیه بود که البته توانایی‌ها و مهارت‌های گیمر تاثیر بسزایی در آن داشت. ولی در بازخورد‌های طرفداران متوجه شدیم که عده‌ای نسخه جدید را بسیار سخت خطاب می‌کنند. با این حال گیمر‌ها کم‌کم به سیستم کنترل جدید بازی عادت خواهند کرد. ولی یک مورد غیر‌قابل کتمان است که ما آن را باگ «Slow Turn» نامیده‌ایم. این مساله هر از گاهی باعث می‌شود تا کوچک‌ترین فشار به آنالوگ کنترلر، باعث حرکت سریع نشانگر شود که یک مشکل اساسی است. ما در حال تلاش برای رفع این مشکل هستیم و همچنین یک برنامه کوچک دیگر نیز برای کنترلر‌های بازی داریم که اضافه کردن شخصی‌سازی بیش‌تر به کنترل‌های بازی است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این تغییرات ماه آینده به بازی اضافه شوند.
بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد که خیلی زود هم توانست با پس زدن FIFA 16، رتبه اول جدول فروش بریتانیا را از آن خود کند. با استناد به صحبت‌های سازندگان بازی، این اثر طی هفته آتی محتویات جدیدی دریافت می‌کند که شامل ۴ نقشه نیز خواهد بود، با این حال سازندگان هیچ قصدی برای عرضه بسته‌الحاقی بخش داستانی بازی ندارند. شما همچنین می‌توانید تغییرات اساسی این نسخه نسبت به قسمت‌های قبلی را در زومجی بخوانید. آیا شما هم با سیستم کنترل بازی مشکلی دارید؟ نظرات خود را در این مورد و درباره‌ی اظهار نظرات سازندگان با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده