نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیو از بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج

روز گذشته، اولین ویدیو از بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج منتشر شد. این فیلم که به صورت مخفیانه توسط یکی‌ از تماشاگران در کشور نپال گرفته شده، کامبربچ را در نقش این شخصیت نشان می‌دهد. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.
در ویدیویی که روز گذشته از سر صحنه فیلمبرداری فیلم دکتر استرنج منتشر شد، ما می‌توانیم بندکیت کامبربچ، این هنرپیشه معروف بریتانیایی را در نقش دکتر استرنج ببینیم. با اینکه وی تا اواسط این ویدیو کوتاه قابل مشاهده نیست، اما طرفدارانی که دوست دارند ببینند که کامبربچ در نقش این دکتری که تبدیل به یک جادوگر شده چه ظاهری پیدا کرده، می‌توانند در اواسط ویدیو وی را مشاهده کنند. چند روز پیش بود که عکس‌هایی‌ از کامبربچ در این فیلم منتشر شد و حال این ویدیو نیز مانند عکس‌ها، وی را در حالی نشان می‌دهد که یک کت بلند پوشیده و دارای ریش بلندی است و در میان جمعیت در حال راه رفتن است. ظاهر جدید کامبربچ، کاملا با ظاهر شخصیت دکتر استرنج در کتاب‌های کامیک مارول هم‌خوانی دارد. با تمام این اوصاف هنوز مشخص نیست که مارول و دیزنی آیا تلاشی برای برداشتن این ویدیو از فضای مجازی می‌کنند یا خیر، بنابر این تا فرصت وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

|

فیلم سینمایی Doctor Strange، یکی‌ از فیلم‌های فاز سوم دنیای سینمایی مارول است. علاوه بر کامبربچ، ریچل مک‌آدامز، چیوتل اجیوفور، تیلدا سوینتون و مدز میکلسن نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش نیز اعلام شد که مایکل استولبارگ نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. فیلم دکتر استرنج برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده