نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

لغو بازی Borderlands Online و بسته شدن شعبه چین 2K توسط Take Two

امروز کمپانی تیک تو اینتراکتیو، از بسته شدن بخش چین تو کی و همچنین لغو بازی Borderlands Online، یک بازی رایگان بر اساس مجموعه تیراندازی استودیو گیرباکس که برای این کشور ساخته شده بود، خبر داد. با زومجی با جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی تیک تو اینتراکتیو، امروز با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت گیم اینداستری، از بسته شدن بخش چین استودیو تو کی و همچنین لغو بازی شوتر رایگان Borderlands Online خبر داد. در این بیانیه آمده است:
ما خیلی‌ دوست داریم که با بررسی‌ موقعیت‌های مختلف، تجارت خود را در آسیا گسترش دهیم و به همین دلیل ما کماکان به انتشار بازی‌های طراز اول در این منطقه ادامه خواهیم داد. اما در حال حاضر، می‌توانیم اعلام کنیم که ما در حال بستن بخش چین استودیو 2K هستیم.
در ادامه این بیانیه، تیک تو افزود:
ما مطمئن شدیم که زمانی‌ که نیاز است تا پروژه‌‎های این استودیو به خصوص بازی Borderlands Online را به اتمام برسانیم، توجیه اقتصادی ندارد.
لازم به ذکر است که این اقدام تیک تو، هیچ‌گونه تاثیری بر روی استودیوهای دیگر این کمپانی در آسیا نخواهد داشت. تیم NBA2K Online که در شانگهای قرار دارد و همچنین شعبه‌ سنگاپور این کمپانی، کماکان مانند قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. همچنین تیک تو برنامه دارد که بازی Civilization Online را در سال جاری مالی، در کشور کره منتشر کند. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده