نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

کارگردان بازی Crackdown 3: تکنولوژی «ابری» قدرت پردازنده بسیار زیادی دارد

طی پخش زنده‌ای که شب گذشته توسط سازندگان بازی Crackdown 3 انجام شد، کارگردان این بازی در رابطه با ایده اصلی تولیدکرک‌داون ۳ و قدرت پردازنده شگفت‌انگیز تکنولوژی ابری (Cloud) صحبت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
دیوید جونز، کارگردان بازی مورد انتظار Crackdown 3 در رابطه با بوجود آمدن ایده اصلی تولید این بازی گفته است:
ما همیشه به دنبال راهی بودیم که با استفاده از آن مرزهای صنعت بازی‌های ویدیویی را رو به جلو ببریم. یکی از خصوصیات اصلی مجموعه Crackdown سیستم فیزیک است و در این صنعت هم تولید فیزیک واقعی و خارق‌العاده برای بازی‌ها کار بسیار مشکلی است. بنابراین از خود این سوال را پرسیدیم که چگونه می‌توانیم برای انجام این کارها قدرت پردازنده بیشتری بدست آوریم؟ پاسخ این سوال تکنولوژی ابری است. قدرت پردازنده این تکنولوژی بسیار بالا است و همین دلیل، می‌تواند مشکل ما را در زمینه بدست اوردن قدرت اضافی حل کند. ایده اصلی بازی زمانی بوجود آمد که از خود پرسیدیم اگر بتوانیم با استفاده از این تکنولوژی تاخیر در عکس‌العمل سیستم فیزیک را کم کنیم و با استفاده از خصوصیات بازی Crackdown و این قدرت اضافی بتوانیم یک تجربه کاملا جدید را خلق کنیم، آن موقع است که می‌توانیم مرزهای صنعت را به جلو ببریم.
در ادامه جاستین رابی، تهیه‌کننده بازی Crackdown 3 با صحبت‌های مرموز خود انتظار طرفداران را برای مشاهده جزئیات بیشتر از این بازی بیشتر کرد:
هرچه که جلوتر می‌رویم و بیشتر روی Crackdown 3 کار می‌کنیم... فکر می‌کنم مردم نسبت به کارهایی که روی این بازی انجام دادیم بسیار هیجان‌زده خواهند شد.
crackdown-3-08 بازی Crackdown 3 دارای سیستم تخریب شگفت‌انگیزی است که با استفاده از قدرت تکنولوژی ابری تولید شده است. با این حال این سیستم تنها به بخش چندنفره بازی محدود است:
سیستم تخریب بازی به بخش چندنفره محدود است. برای اتصال سیستم شما به سرورهای ابری و دیدن تخریب‌های شگفت‌انگیز، باید آنلاین باشید و بخش چندنفره بازی را انجام دهید.
با این تفاسیر، اگر دوست دارید بخش چندنفره بازی Crackdown 3 را تجربه کنید و شاهد تخریب‌های شگفت‌انگیز آن باشید، به اینترنتی با پهنای باند ۲ الی ۴ مگابایت نیاز خواهید داشت. اگرچه هنوز قدرت واقعی تکنولوژی ابری در هیچ بازی‌ای به کار نرفته، اما دیدن توانایی‌های آن در عمل و مشاهده خصوصیات شگفت‌انگیز آن قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود. بازی Crackdown 3 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر ویدیو گیمزکام این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر بازی Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت بپردازید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده