نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

ممنوعیت استریم کردن بازی Fallout 4 در توییچ تا ۱۰ نوامبر

دست‌اندرکاران وب‌سایت Twitch اعلام کردند که کاربران این سرویس اجازه ندارند تا پیش از ۱۰ نوامبر محتواهای بازی Fallout 4 را استریم کنند. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
با‌ آنکه Fallout 4 هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده، ولی گروهی از طرفداران موفق شده‌اند تا نسخه‌هایی از این بازی مورد انتظار را به دست بیاورند و به دنیای شگفت‌انگیز آن پا بگذارند. حال در پی لو رفتن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی، مسئولین وب‌سایت Twitch طی توییت‌هایی استریم کردن Fallout 4 را تا روز عرضه‌ی آن ممنوع اعلام کرده‌اند. متن توییت‌ها از این قرار است:
پخش [محتواهای] Fallout 4 تا ۱۰ نوامبر مجاز نیست. آن‌هایی که دارای مجوز کتبی از سوی بتسدا هستند، می‌توانند این کار را در ۹ نوامبر انجام دهند. قانون DMCA (کپی‌رایت هزاره‌ی دیجیتال) عموما ساعت ۱۲ نیمه‌شب (به وقت ایالات‌متحده) را ملاک قرار می‌دهد؛ مگر آنکه ناشر شخصاً زمانی را تعیین و اعلام کند. ناشران در سیاست‌های اجرایی‌شان DMCA را در نظر می‌گیرند.
بازی Fallout 4 در ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل ویندوز عرضه خواهد شد. اگر جزو تازه‌واردین این سری هستید یا آنکه می‌خواهید مروری بر ماجراهای نسخه‌های قبلی داشته باشید، تا آن زمان می‌توانید داستان کامل سری Fallout تا آغاز نسخه‌ی چهارم را در زومجی بخوانید. مطالعه‌ی مقاله‌ی راهنمای دنیای Fallout برای مبتدیان، نصب اپلیکیشن پیام‌رسان Fallout C.H.A.T و تماشای تریلر زمان عرضه‌ی بازی، هم از دیگر کارهایی هستند که می‌توانید در روزهای باقی‌مانده به سراغ‌شان بروید. منبع: DualShockers
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده