نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

پخش پیش از موعد قسمت هفتم Star Wars برای یکی‌ از طرفداران در حال مرگ

دنیل فلیتوود، یکی‌ از طرفداران پرو پا قرص مجموعه جنگ ستارگان که به سرطان پوست مبتلا است و فرصت چندانی برای زندگی‌ ندارد، به عنوان آخرین درخواست پیش از مرگش، خواهان تماشای Star Wars The Force Awakens شد و توانست به درخواست خود نیز برسد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
دنیل فلیتوود، یکی‌ از طرفداران پرو پا قرص مجموعه Star Wars که به نوع کم‌یابی از سرطان پوست مبتلا است، در ماه جولای توسط پزشکان مطلع شد که فقط دو ماه برای زندگی فرصت دارد. وی به عنوان آخرین درخواست پیش از مرگ خود، از لوکاس‌فیلم و دیزنی درخواست کرد که قسمت هفتم این فیلم را برای وی به نمایش در بیاورند و آنها نیز اینکار را انجام دادند. فلیتوود ۳۲ ساله، که از سن ۸ سالگی تبدیل به یکی‌ از طرفداران این مجموعه شده بود، به همراه اشلی، همسرش از مسئولین لوکاس‌فیلم و دیزنی درخواست کرده بود که تا قبل از مرگش، این فیلم را برای او به نمایش در بیاورند. فضای مجازی نیز به شدت در پی‌ حمایت از این درخواست برخاست و بالاخره وی توانست به خواسته خود برسد. کاربران توییتر با استفاده از هش‌تگ Force For Daniel تلاش کردند تا توجه دیزنی و جی جی آبرامز (کارگردان فیلم) را جلب کنند زیرا وی پیش از این  چنین کاری را برای یکی‌ از طرفداران مجموعه Star Trek و فیلم Star Trek into Darkness انجام داده بود. در این هنگام مارک همیل و جان بویگا (دو تن از بازیگران فیلم) نیز با ری‌توییت کردن این توییت‌ها، حمایت خود را از این کمپین نشان دادند. تا اینکه در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان)، همسر دنیل با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد که دنیل به خواسته خود رسیده است. وی در این پست گفت که لوکاس‌فیلم و دیزنی با آنها تماس گرفتند و فیلم Star Wars The Force Awakens را در طی‌ یک اکران خصوصی برای آنها به نمایش در آوردند. در زیر می‌توانید متن کامل این پست را مشاهده کنید:
از اینجا می‌خواهم از تمام افراد، دوستان، خانواده و غریبه‌هایی که حمایت خود را از این کمپین نشان دادند، تشکر کنم. امروز دنیل به آخرین آرزوی خود رسید.
منبع: Nerdist
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده