نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

حجم بروزرسانی روز اول بازی Fallout 4 در پلی استیشن 4 حدود ۵۰۰ مگابایت است

برخلاف اکثر بازی‌های طراز اول نسل هشتم، حجم بروزرسانی روز اول بازی Fallout 4 نسبت به اکثر بازی‌های دیگر بسیار کم است. براساس اطلاعات جدید منتشرشده، آپدیت روز اول بازی فال‌اوت ۴ در کنسول پلی‌استیشن 4 حدود ۵۰۰ مگابایت حجم دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
باتوجه به اطلاعات منتشرشده توسط برخی از کاربران خوش‌شانسی که زودتر از زمان موعود موفق به تهیه بازی Fallout 4 شدند، حجم بروزرسانی روز اول این بازی به صورت دقیق ۵۰۴.۸ مگابایت است. این آپدیت که نخستین بروزرسانی فال‌اوت ۴ است، ورژن بازی را به ۱.۰۱ تبدیل می‌کند. Fallout 4 اگرچه اطلاعاتی از حجم بروزرسانی روز اول Fallout 4 در پلتفرم‌های دیگر منتشر نشده، اما احتمالا حجم تقریبی آن در ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم همین مقدار است. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته با انتشار لیست تروفی‌های بازی Fallout 4، حضور برخی از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه در بازی تایید شد. علاوه براین، همچنین تصاویری هم از قسمت‌های مختلف فال‌اوت ۴ فاش شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است که از طریق زومجی می‌توانید به مشاهده محتویات آن بپردازید. در انتها اگر بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی دوست‌داشتنی هستید و دیگر برای بازی‌کردن آن صبر ندارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر زمان عرضه بازی Fallout 4 بپردازید و این روزهای انتهایی را برای تجربه این بازی برای خود سخت‌تر کنید!
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده