نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اطلاعاتی از بروزرسانی جدید بازی Bloodborne و تصاویری از بسته الحاقی The Old Hunters

بخش سرگرمی‌های سونی شب گذشته در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن با انتشار تصاویری جدید از بسته الحاقی The Old Hunters بازی Bloodborne، اعلام کرد قرار است به‌زودی بروزرسانی جدیدی هم برای بازی اصلی منتشر شود. با زومجی، مشاهده این تصاویر و اطلاعاتی از این آپدیت همراه باشید.
بروزرسانی جدید بازی بلادبورن که به‌زودی منتشر خواهد شد، قرار است خصوصیات جدیدی را به بازی اصلی مانند شکارچیان فرعی جدید در بخش co-op و یک لیگ به بازی اضافه کند. بازیکنان با ملحق‌شدن به این لیگ، به گروهی از شکارچیان ملحق خواهند شد که همه‌ی آن‌ها روی یک هدف قسم خورده‌اند. با رفتن به این لیگ که توسط شخصی مرموز رهبری می‌شود، می‌توانید بازیکنان دیگر را در بخش آنلاین همراهی کنید یا با آن‌ها مسابقه دهید و امتیازات خود را در جدول جهانی بازی بالا ببرید. علاوه براین، بازیکنانی که به لیگ ملحق شدند می‌توانند از عصای مخصوص این گروه استفاده کرده و شکارچیان کاملا جدیدی را برای کمک به خود احضار کنند.
Bloodborne عصایی که با ملحق‌شدن به این لیگ، می‌توانید از آن استفاده کنید
اگر مانند بسیاری از علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters هستید، در ادامه همچنین می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از این بسته که یکی از سلاح‌های جدید بازی را نشان می‌دهد را مشاهده کرده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید: Bloodborne The Old Hunters (1) Bloodborne The Old Hunters (2) براساس اطلاعات منتشرشده، این سلاح شمشیر نورِ ماهِ مقدس (Holy Moonlight Sword) نام دارد که بازیکنان با استفاده از توانایی‌های آن، می‌توانند در این محتوای جدید در برابر دشمنان خود ایستادگی کنند. علاوه براین شمشیر، طی هفته‌های گذشته همچنین از یکی دیگر از سلاح‌های بسته الحاقی The Old Hunters با نام سا-میل (Saw-Mill) هم رونمایی شد. این سلاح توسط شکارچی قدیمی‌ای با نامِ والتِر، کابوس هیولاهای خَبیث ساخته شده است. از این سلاح هم می‌توانید به عنوان گُرز و هم می‌توانید به جای شمشیر استفاده کنید. با چرخاندن آن، می‌توانید آن را به دیسکی تبدیل کنید که با دندانه‌های تیزِ خود، گوشت هیولاها را از جا می‌کَنَد. بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است که از آن می توان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم یاد کرد. ما نیز در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز بسیار عالی ۹ را دادیم. از طرفی دیگر بسته الحاقی  Bloodborne: The Old Hunters که احتمالا اولین و آخرین محتوای جدید بازی بلادبورن است، در تاریخ ۲۴ نوامبر (سوم آذر) منتشر خواهد شد. The Old Hunters داستان «شکارچیان قدیمی‌» را بیان خواهد کرد که در بازی اصلی به آن‌ها اشاره شده بود. از محتویات جدید این بسته می‌توان به سلاح، باس‌فایت، داستان، قدرت‌ها و خصوصیات جدید دیگر که در بازی اصلی وجود نداشتند اشاره کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از محتویات این بسته به دست آورید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اطلاعات جدید منتشر شده از بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters بپردازید. منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده