نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

سازنده بازی های Just Cause 3 و Mad Max برخی از کارکنان خود را اخراج کرد

استودیو اَوالانچ، سازنده بازی Mad Max و Just Cause 3 که ماه آینده روانه بازار خواهد شد، پس از اتمام روند تولید این دو بازی برخی از کارکنان خود را اخراج کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در حالی‌که تنها یک ماه دیگر به انتشار بازی Just Cause 3 زمان باقی است، اوالانچ در خبری اعلام کرده متاسفانه ۲۴ نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است. این استودیو در بیانیه رسمی خود در رابطه با اخراج این کارمندان گفته است:
نقل و انتقالات میان پروژه‌های بزرگ مخصوصا برای استودیوهای مستقل کار مشکل و چالش برانگیزی است. طی ماه‌های گذشته یک پروژه را به اتمام رساندیم و در این روزها هم در حال جمع‌بندی پروژه بعدی خود هستیم. در زمان آغاز تولید پروژه جدید، نتوانستیم تعداد اعضای تیم و توانایی‌های آن‌ها را مانند بازی‌های قبلی تطبیق دهیم. به همین دلیل، متاسفانه مجبور به خداحافظی با برخی از کارمندان بااستعداد خود شدیم. اخیرا به ۱۲ نفر در شهر نیویورک و ۱۲ نفر دیگر در اِستُکهُلم برای کار بر روی پروژه جدید خود خبر دادیم. درنظر داریم در سال میلادی آینده افراد بیشتری را هم استخدام کنیم. این اتفاق ناخوشایند روی پروژه‌ اخیر ما تاثیر نخواهد گذاشت و این اقدام ما هم برای جلوگیری از رخ‌دادن چنین اتفاقاتی در آینده بوده است.
در حالی‌که شنیدن خبر از دست دادن کار بازیسازان همیشه ناخوشایند بوده است، اما امیدواریم این افراد هرچه زودتر استودیو خوبی را برای کار کردن و تولید بازی‌های هیجان‌انگیز در آن‌ها پیدا کنند. Mad Max Just Cause 3 که توسط استودیو  آوالانچ ساخته شده است، در تاریخ ۱۰ آذر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. نسخه کالکتور این بازی که شامل قلاب ریکو، شخصیت اصلی بازی خواهد بود نیز با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش خواهد رسید. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته مشخص شد Just Cause 3 از دایرکت‌ایکس ۱۲ پشتیبانی نخواهد کرد. کارگردان بازی گفته تیم آن‌ها با تکنولوژی دایرکت‌ایکس ۱۱ بازی را تولید کرده و در آینده بعید می‌داند با انتشار یک بروزرسانی، قابلیت پشتیبانی از دایرکت‌ایکس ۱۲ به بازی Just Cause 3 اضافه شود. در طرفی دیگر، بازی Mad Max که از روی جدیدترین فیلم این مجموعه ساخته شده بود، در تاریخ ۱۳ شهریور برای  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده