نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

ابزارهای مادسازی بازی Call of Duty: Black Ops 3 در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهند شد

استودیو تری‌آرک شب گذشته در خبری اعلام کرد ابزارهای مادسازی بازی Call of Duty: Black Ops 3، در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهند شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
تری‌آرک در وبسایت رسمی خود اعلام کرده یکی از درخواست‌های پرتعداد کاربران ارائه ابزار مادسازی برای تولید محتویات مختلف توسط آن‌ها بوده است. در ماه مارس ۲۰۱۶، نسخه آلفا ابزار مادسازی بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر می‌شود و به کاربران اجازه ساخت نقشه، حالت و محتویات دیگر را خواهد داد. با این حال هنوز مشخص نیست علاقه‌مندان چگونه می‌توانند در این نسخه شرکت کنند. علاوه براین، همچنین قرار است برای ابزار مادسازی قسمت جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه نسخه آزمایشی‌ای هم منتشر شود که هنوز تاریخ انتشار و نحوه شرکت در این نسخه هم مشخص نشده است. در کنار انتشار ابزار مادسازی در سال ۲۰۱۶، تری‌آرک همچنین قصد دارد سرورهای اختصاصی را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد تا با مادهای تولید شده خود، بتوانند روی سرورهای اختصاصی بازی کنند. علاوه براین، همچنین گزینه‌ای هم در بخش آنلاین بازی وجود خواهد داشت که به بازیکنان اجازه می‌دهد سرورهایی که دارای محتویات مادسازی شده هستند را پیدا کنند و به آن‌ها ملحق شوند. تری‌آرک در انتها «به شدت» تایید کرده که برنامه‌های فعلی آن‌ها در رابطه با ابزار مادسازی ممکن است در آینده تغییر کند:
به خاطر داشته باشید که این یک برنامه نرم‌افزاری است. بنابراین اوضاع همیشه آن‌طوری که برنامه‌ریزی می‌کنید پیش نمی‌رود. برخی اوقات خصوصیات تولید شده کار نمی‌کنند و برخی دیگر با محتویات جدید جایگزین می‌شوند. البته این امکان هم وجود دارد که مرز برنامه‌های فعلی خود را بشکنیم و چیزهای شگفت‌انگیز‌تری را خلق کنیم.
Call of Duty Black Ops 3 (2) باتوجه به این خبر، هنوز مشخص نیست مادهای بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای کنسول‌ها هم منتشر خواهند شد یا خیر. در حال حاضر قرار است مادهای دو بازی Fallout 4 و The Witcher 3: Wild Hunt در آینده برای کاربران کنسولی هم در دسترس قرار بگیرند. بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک ساخته شده است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد طی روزهای گذشته همچنین مشخص شد بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 یازده مرحله خواهد داشت که اگر این خبر را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. علاوه بر این، تری‌آرک در طی روزهای گذشته خبر داد نسخه‌های نسل هفتم بازی Call of Duty: Black Ops 3 دارای بخش داستانی نخواهند بود و نرخ‌فریم اجرایی این دو نسخه هم ۳۰ فریم در ثانیه خواهد بود. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده