نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

EA: تمام فرصت‌های ممکن را برای پشتیبانی از نینتندو NX بررسی می‌کنیم

با آنکه هنوز درست نمی‌دانیم که NX، پلتفرم گیمینگ بعدی نینتندو، چه قابلیت‌هایی دارد، ولی سایر شرکت‌ها کم‌کم دارند خودشان را برای موضع‌گیری در برابر آن و دیگر برنامه‌های رقیب‌شان آماده می‌کنند. در این میان، کمپانی EA قصد دارد تمام فرصت‌های ممکن را برای پشتیبانی از نینتندو بررسی کند. با زومجی همراه باشید.
بعد از اظهارنظر رئیس نینتندو درباره‌ی Nintendo NX، بار دیگر حرف و حدیث‌ها پیرامون برنامه‌های آینده‌ی این کمپانی بالا گرفته است. پس از رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس و نظر کوتاه‌اش درباره‌ی «رقابت» با نینتندو، اکنون نوبت به مسئولین الکترونیک آرتز رسیده تا در جایگاه یک «هم‌پیمان» در مورد همکار ژاپنی‌شان صحبت کنند. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، به‌تازگی در جلسه‌ی گزارش مالی این کمپانی به رویکرد مجموعه‌اش در رابطه با همکاری با نینتندو اشاره‌ای داشت. وی در پاسخ به این پرسش که آیا EA قصد دارد از NX پشتیبانی کند یا خیر گفت:
بگذارید این‌طور بگویم. با نگاهی به آینده، دنیایی را خواهیم دید که در آن، افراد بیشتری با پلتفرم‌های متنوع‌تر و در نقاط جغرافیایی گوناگونی سرگرم بازی کردن هستند. ما اکنون عمر پلتفرم‌های گیمینگ را یک بازه‌ی ۶ ساله (که برای کنسول‌های بازی، عددی معمول به شمار می‌رود) در نظر نمی‌گیریم؛ بلکه آن را یک بازه‌ی ۶ ماهه می‌دانیم و دستگاه‌های موبایل، تلویزیون‌های هوشمند، یخچال‌فریزهای متصل به اینترنت یا هر گزینه‌ی ممکن دیگری را جزو این پلتفرم‌ها به شمار می‌آوریم. ما در زمینه‌ی تخصیص منابع، سرمایه‌گذاری زیادی روی پلتفرم دیجیتال، موتور [بازی‌سازی] و معماری بازی انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم که می‌توانیم تجربه‌هایی شگفت‌انگیز را [برای مخاطبان] فراهم کنیم؛ تجربه‌هایی بر روی تک‌تک دستگاه‌های مرتبط [با گیمینگ] که گیمرها در آن‌ها بازی می‌کنند، از [صفحه‌های] ۶ اینچ گرفته تا ۶۰ اینچ و بزرگ‌تر و از بازه‌های ۲ دقیقه‌ای گرفته تا ۲ ساعته و طولانی‌تر.
EA CEO Andrew Wilson اندرو ویلسون، مدیرعامل EA
ویلسون گرچه در صحبت‌های‌اش به‌طور مستقیم به رویکرد کمپانی در برابر NX اشاره‌ای نکرد، ولی با پیش کشیدن تاریخچه‌ی رابطه‌ی EA و نینتندو، اعلام کرد که مجموعه‌اش آماده است تا همکاری‌های گذشته را از سر بگیرد. وی گفت:
ما طی سال‌های گذشته رابطه‌ی فوق‌العاده‌ای با نینتندو داشته‌ایم. ما تمام فرصت‌ها را برای [همکاری و پشتیبانی از] آن‌ها ارزیابی خواهیم کرد؛ درست مشابه همان کاری که در مورد [سایر] پلتفرم‌ها انجام می‌دهیم.
الکترونیک آرتز در نسل هفتم، کنسول Wii را به‌خوبی زیر پر و بال‌اش گرفت؛ به شکلی که به اعلام وب‌سایت کمپانی، کلاً ۶۸ بازی برای این کنسول منتشر شده است. این در حالی است که EA تنها ۴ بازی را برای Wii U عرضه کرده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده