نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: مقایسه تصویری بازی Fallout 4 با Fallout 3

چند روزی بیشتر تا عرضه بازی Fallout 4 باقی نمانده است  و آن دسته از بازیکنانی که در شماره سوم این مجموعه غرق شده بودند حالا منتظر عرضه شماره چهارم این بازی هستند اما تفاوت بین این دو بازی چقدر است؟ در ادامه می‌توانید مقایسه دو بازی را در قاب تصاویر، تماشا کنید.
با عرضه شماره چهارم مجموعه Fallout، این سری وارد نسل هشتم می‌شود تا این‌بار شاهد روایت داستان در ایالت ماساچوست و پایتخت آن یعنی بوستون باشیم. یکی از مواردی که همواره برای علاقه‌مندان این مجموعه سوال بوده این است که گذار از نسل هفتم به هشتم، چه تغییری روی کیفیت بافت‌ها و جلوه‌های بصری بازی داشته است. یکی از کاربران وب‌سایت رِدیت، سعی کرده تا با مقایسه تصاویر گرفته شده از Fallout 3 با عکس‌های رسمی منتشر شده از Fallout 4، به روشنی به این موضوع پاسخ دهد. نکته قابل ذکر است است که تصاویر زیر تنها یک مقایسه ابتدایی از این دو بازی است و به محض انتشار Fallout 4، می‌توان مقایسه بهتر در مقیاسی وسیع‌تر انجام داد. در ادامه شما را به تماشای این تصاویر دعوت می‌کنیم:

مقالات پیشنهادی:

 

داستان کامل سری Fallout، از نسخه اول تا لحظه آغاز Fallout 4

fallout 4

راهنمای دنیای Fallout برای مبتدیان

fallout 4

۱۰ ویژگی Fallout 4 که انتظار برای این بازی را سخت می‌کند

  fallout 2

۱۰ بازی برتر با سبکی آخر الزمانی که می‌توانید پیش از عرضه Fallout 4 بازی کنید

Fallout 4
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده